Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorДоценко, Наталия Андреевна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2018-05-29T06:22:35Z-
dc.date.available2018-05-29T06:22:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Імплементація навчальних тренажерів в інформаційно-освітнє середовище / Н. А. Доценко // Молодий вчений. – 2018. – № 2 (54). – C. 252-256.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784-
dc.description.abstractУ статті розглянута методика імплементації навчальних тренажерів в інформаційно-освітнє середовище. З’ясовано потреби здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей при вивченні фахових дисциплін. Обґрунтовано необхідність використання навчальних тренажерів в навчальному процесі з метою розвитку різнопланових знань та вмінь майбутніх інженерів. Виявлено види навчальних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища та наголошено на важливості їх використання в умовах навчання майбутніх інженерів. Визначено сучасні технології застосування навчальних тренажерів, які розширюють можливість набуття технологічних та інженерних компетенцій та аналітичних здібностей.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена методика имплементации учебных тренажеров в информационно-образовательную среду. Выяснено потребности соискателей высшего образования инженерных специальностей при изучении специальных дисциплин. Обоснована необходимость использования учебных тренажеров в учебном процессе с целью развития разноплановых знаний и умений будущих инженеров. Выявлены виды учебных тренажеров в условиях информацино-образовательной среды и подчеркнута важность их использования в условиях обучения будущих инженеров. Определены современные технологии применения учебных тренажеров, которые расширяют возможность приобретения технологических и инженерных компетенций и аналитических способностей.-
dc.description.abstractThe article considers a technique for implementation educational simulators in the information and educational environment. The needs of applicants for higher education in engineering specialties have been clarified in the study of special disciplines. The necessity of using training simulators in the educational process for the purpose of developing diverse knowledge and skills of future engineers is substantiated. Types of training simulators in the conditions of informational and educational environment are revealed and the importance of their use in the conditions of training of future engineers is underlined. The modern technologies for the using of training simulators have been determined, which expand the possibility of acquiring technological and engineering competencies and analytical abilities.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectнавчальний тренажерuk
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk
dc.subjectдистанційний курсuk
dc.subjectконтроль знаньuk
dc.subjectінженерні дисципліниuk
dc.subjectучебный тренажерuk
dc.subjectинформационно-образовательная средаuk
dc.subjectдистанционный курсuk
dc.subjectконтроль знанийuk
dc.subjectинженерные дисциплиныuk
dc.subjecteducational simulatoruk
dc.subjectinformational and educational environmentuk
dc.subjectdistant courseuk
dc.subjectknowledge controluk
dc.subjectengineering disciplinesuk
dc.titleІмплементація навчальних тренажерів в інформаційно-освітнє середовищеuk
dc.titleМетодологические подходы проведения отчетной конференции в результате прохождения практики в условиях информационно-образовательной среды-
dc.titleImplementation of educational simulators to the informational and educational environment-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№54.pdf437,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.