Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Назва: Модель вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області
Інші назви: Модель изучения передового педагогического опыта учителей математики в общеобразовательных учебных заведениях Николаевской области
Model for Study of Best Teaching Experience of Mathematics Teachers in Secondary Schools of Mykolaiv Region
Автори: Веліховська, Алла Борисівна
Велиховская, Алла Борисовна
Velikhovska, Alla
Ключові слова: передовий педагогічний досвід
математична освіта
оцінювання діяльності вчителя
передовой педагогический опыт
математическое образование
оценивание деятельности учителя
best teaching experience
mathematics education
evaluation of teacher's activity
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Веліховська А. Б. Модель вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області / А. Б. Веліховська // Постметодика. - 2012. - № 4. - С. 46-52.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні шляхи дослідження передового педагогічного досвіду вчителів математики; визначено критерії та етапи впровадження в діяльність методичних служб та загальноосвітніх шкіл моделі вивчення передового педагогічного досвіду; надано методичні рекомендації щодо організації використання озвученої моделі у практиці районних методичних кабінетів і шкіл.
В статье рассмотрены основные пути изучения передового педагогического опыта учителей математики; определены критерии и этапы внедрения в деятельность методических служб и общеобразовательных школ модели изучения передового педагогического опыта; даны методические рекомендации по организации использования озвученной модели в практике районных методических кабинетов и школ.
The main ways of study and generalization of best teaching experience of mathematics teachers are considered in the article; criteria and stages of introduction of the experience are defined; recommendations on organization of the introduction into school practice are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postmetodyka_2012_4_10.pdf764,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.