Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Назва: | Модель вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області |
Інші назви: | Модель изучения передового педагогического опыта учителей математики в общеобразовательных учебных заведениях Николаевской области Model for Study of Best Teaching Experience of Mathematics Teachers in Secondary Schools of Mykolaiv Region |
Автори: | Веліховська, Алла Борисівна Велиховская, Алла Борисовна Velikhovska, Alla |
Ключові слова: | передовий педагогічний досвід математична освіта оцінювання діяльності вчителя передовой педагогический опыт математическое образование оценивание деятельности учителя best teaching experience mathematics education evaluation of teacher's activity |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Веліховська А. Б. Модель вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області / А. Б. Веліховська // Постметодика. - 2012. - № 4. - С. 46-52. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто основні шляхи дослідження передового педагогічного досвіду вчителів математики; визначено критерії та етапи впровадження в діяльність методичних служб та загальноосвітніх шкіл моделі вивчення передового педагогічного досвіду; надано методичні рекомендації щодо організації використання озвученої моделі у практиці районних методичних кабінетів і шкіл. В статье рассмотрены основные пути изучения передового педагогического опыта учителей математики; определены критерии и этапы внедрения в деятельность методических служб и общеобразовательных школ модели изучения передового педагогического опыта; даны методические рекомендации по организации использования озвученной модели в практике районных методических кабинетов и школ. The main ways of study and generalization of best teaching experience of mathematics teachers are considered in the article; criteria and stages of introduction of the experience are defined; recommendations on organization of the introduction into school practice are given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postmetodyka_2012_4_10.pdf | 764,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.