Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787
Title: | Модель вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області |
Other Titles: | Модель изучения передового педагогического опыта учителей математики в общеобразовательных учебных заведениях Николаевской области Model for Study of Best Teaching Experience of Mathematics Teachers in Secondary Schools of Mykolaiv Region |
Authors: | Веліховська, Алла Борисівна Велиховская, Алла Борисовна Velikhovska, Alla |
Keywords: | передовий педагогічний досвід математична освіта оцінювання діяльності вчителя передовой педагогический опыт математическое образование оценивание деятельности учителя best teaching experience mathematics education evaluation of teacher's activity |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Веліховська А. Б. Модель вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області / А. Б. Веліховська // Постметодика. - 2012. - № 4. - С. 46-52. |
Abstract: | У статті розглянуто основні шляхи дослідження передового педагогічного досвіду вчителів математики; визначено критерії та етапи впровадження в діяльність методичних служб та загальноосвітніх шкіл моделі вивчення передового педагогічного досвіду; надано методичні рекомендації щодо організації використання озвученої моделі у практиці районних методичних кабінетів і шкіл. В статье рассмотрены основные пути изучения передового педагогического опыта учителей математики; определены критерии и этапы внедрения в деятельность методических служб и общеобразовательных школ модели изучения передового педагогического опыта; даны методические рекомендации по организации использования озвученной модели в практике районных методических кабинетов и школ. The main ways of study and generalization of best teaching experience of mathematics teachers are considered in the article; criteria and stages of introduction of the experience are defined; recommendations on organization of the introduction into school practice are given. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3787 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Postmetodyka_2012_4_10.pdf | 764,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.