Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791
Title: | Нові вимоги до підготовки майбутніх учителів предметів природничо-математичного циклу засобами сучасних інтернет-технологій |
Other Titles: | Новые требования к подготовке будущих педагогов естествознания и математики с помощью интернет-технологий New requirements for the training of future teachers with the help of network technologies |
Authors: | Веліховська, Алла Борисівна Велиховская, Алла Борисовна Velikhovska, Alla |
Keywords: | електронне навчання компонент інформаційного освітнього середовища технології електронного навчання засоби електронного навчання электронное обучение компонент информационной образовательной среды технологии электронного обучения средства электронного обучения e-learning component of the informational educational environment e-learning technologies e-learning tools |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Веліховська А. Б. Дидактичні засади формування навчального середовища засобами мережевих сервісів / А. Б. Веліховська // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 13. - С. 32-39. |
Abstract: | У статті розглянуто дидактичні засади формування інформаційного освітнього середовища ВНЗ, класифікація компонентів освітнього середовища електронного навчання, засоби мережевих сервісів. В статье рассмотрены дидактические основы формирования информационной образовательной среды вуза, классификация компонентов образовательной среды электронного обучения, средства сетевых сервисов. The article deals with the didactic principles of the formation of the information educational environment of higher educational institutions, the classification of components of the educational environment of e-learning, the means of network services. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vpo_2015_13_7.pdf | 324,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.