Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799
Назва: Методи прогнозування збуту продукції як фактор економічної безпеки
Методы прогнозирования сбыта продукции как фактор экономической безопасности
Methods for predicting the sales of products as a factor of economic safety
Автори: Домаскіна, Марина Анатоліївна
Кришталь, Руслан Булатович
Домаскина, Марина Анатолиевна
Кришталь, Руслан Булатович
Domaskina, Marynа
Crystal, Ruslan
Ключові слова: прогнозування
методи прогнозування
збут
принципи прогнозування
алгоритм прогнозування
прогнозирование
методы прогнозирования
сбыт
принципы прогнозирования
алгоритм прогнозирования
forecasting
forecasting methods
sales
forecasting principles
forecasting algorithm
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Домаскіна М. А. Методи прогнозування збуту продукції як фактор економічної безпеки / М. А. Домаскіна, Р. Б. Кришталь // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського. – 2017. – № 2 (9). - С.78-83.
Короткий огляд (реферат): Викладено результати дослідження методів прогнозування збуту продукції. Розглянуто алгоритм здійснення прогнозування збуту продукції на підприємстві. Досліджено вплив основних факторів на процес збуту продукції та показано їх графічно, залежно від прироби їхнього впливу: позитивного чи негативного. Представлено розгорнуту класифікацію найпоширеніших методів прогнозування збуту продукції за класифікаційними ознаками. Розкрито сутність основних методів прогнозування збуту продукції та виділено їх переваги та недоліки, здійснено порівняльний аналіз.
Изложены результаты исследования методов прогнозирования сбыта продукции. Рассмотрен алгоритм осуществления прогнозирования сбыта продукции на предприятии. Исследовано влияние основных факторов на процесс сбыта продукции и показано их графически, в зависимости от природы их воздействия: положительного или отрицательного. Представлены развернутую классификацию наиболее распространенных методов прогнозирования сбыта продукции по классификационным признакам. Раскрыта сущность основных методов прогнозирования сбыта продукции и выделены их преимущества и недостатки, осуществлен сравнительный анализ.
The results of research of methods of forecasting of sales of products are presented. The algorithm of forecasting sales of products at the enterprise is considered. The influence of the main factors on the sales process of products is investigated and shown graphically, depending on the components of their influence: positive or negative. The detailed classification of the most common methods of forecasting the sale of products according to classification criteria is presented. The essence of basic methods of forecasting sales of products is revealed and their advantages and disadvantages are highlighted, a comparative analysis is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи прогнозування збуту продукції.pdf303,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.