Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМірошкіна, Наталія Валеріївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorМирошкина, Наталия Валериевна, научный руководитель-
dc.contributor.advisorMiroshkina, Nataliya, scientific director-
dc.contributor.authorКоцар, Т. Л.-
dc.contributor.authorKotsar, T.-
dc.date.accessioned2018-06-20T10:43:28Z-
dc.date.available2018-06-20T10:43:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоцар Т. Л. Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ) / Т. Л. Коцар ; наук. кер. Н. В. Мірошкіна // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 195-197.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258-
dc.description.abstractРеклама стала невід’ємною частиною сучасної дійсності. Як інструмент соціалізації вона має великий вплив на формування способу життя сучасної молоді. Мета дослідження – виявити цей вплив.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.titleВідношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29_Студ_коф_2017_86.pdf203,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.