Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Title: Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
Authors: Мірошкіна, Наталія Валеріївна, науковий керівник
Мирошкина, Наталия Валериевна, научный руководитель
Miroshkina, Nataliya, scientific director
Коцар, Т. Л.
Kotsar, T.
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Коцар Т. Л. Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ) / Т. Л. Коцар ; наук. кер. Н. В. Мірошкіна // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 195-197.
Abstract: Реклама стала невід’ємною частиною сучасної дійсності. Як інструмент соціалізації вона має великий вплив на формування способу життя сучасної молоді. Мета дослідження – виявити цей вплив.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_Студ_коф_2017_86.pdf203,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.