Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313
Title: Використання соціальних медіа у маркетингу
Authors: Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель
Bondarenko, Lyudmyla, scientific director
Товстенко, М. Ю.
Tovstenko, M.
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Товстенко М. Ю. Використання соціальних медіа у маркетингу / М. Ю. Товстенко ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 283-285.
Abstract: На сьогодні все більшою популярністю в маркетинговій діяльності користуються соціальні медіа, адже більше половини людей, молодших 30 років, зареєстровані у соціальних мережах. І їх кількість постійно зростає. Недовіра до реклами, що часто суперечлива, породжує схильність людей до покупок за рекомендаціями та порадами друзів чи знайомих. Саме тому соціальні мережі є ефективним інструментом просування брендів, товарів та послуг для багатьох підприємств.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_Студ_коф_2017_129.pdf224,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.