Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТімонін, О. М.-
dc.contributor.authorВерещагіна, Г. В.-
dc.contributor.authorПлєханова, Т. Є.-
dc.contributor.authorTimonin, Oleksandr-
dc.contributor.authorVereshchagina, Ganna-
dc.contributor.authorPliekhanova, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-08-09T06:43:23Z-
dc.date.available2018-08-09T06:43:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТімонін О. М. Динаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапу / О. М.Тімонін, Г. В. Верещагіна, Т. Є. Плєханова // Modern Economics. - 2018. - № 9. - С. 113-123.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4462-
dc.description.abstractЕфективний розвиток підприємств в сучасних умовах набуває все більшої актуальності у зв’язку з політичною та економічною ситуацією в країні та підвищенням рівня невизначеності умов господарювання. Все це вимагає від підприємств різних сфер діяльності використовувати нові підходи до ведення бізнесу та шукати нові можливості. Тому все більше підприємств приділяє увагу створенню стартапів, оскільки його характерні риси дозволяють йому функціонувати в умовах невизначеності сучасного ринку. Мета даної статті полягає в удосконаленні схеми визначення ризиків запуску стартапів за рахунок визначення ризиків з більш високим рівнем впливу з урахуванням динаміки розвитку стартапу шляхом кластеризації. У роботі авторами проаналізовано підходи до визначення основних етапів розвитку стартапів, охарактеризовано основні риси стартапу, розглянуто перешкоди, що призводять до збитковості та подальшої ліквідації започаткованих стартап проектів, а також удосконалено схеми визначення ризиків запуску стартапів за рахунок визначення ризиків з більш високим рівнем впливу на допроектній стадії, етапі стартапу та виходу шляхом кластеризації. З метою виявлення найбільш вагомих факторів ризику розглянутих етапів розвитку стартапів, авторами досліджено вплив факторів шляхом проведення експертного аналізу. Результати проведених досліджень слід використовувати під час формування рішень щодо обмеження та мінімізації дії факторів, що впливають на основні стадії розвитку стартапу. Для використання проведеного дослідження на практиці доцільно ідентифікувати фактори, що впливають на стартап, враховуючи його специфіку та галузь застосування, оцінити їх можливий вплив та ймовірність їх виникнення, вибрати шляхи впливу на фактор та вжити заплановані заходи. У подальших дослідженнях планується використати отримані результати для розробки рекомендацій щодо управління ризиками стартапів в залежності від етапу його розвитку, ступеня їх впливу та міри можливих збитків.uk
dc.description.abstractEfficient development of enterprises in modern conditions is becoming increasingly relevant in connection with the political and economic situation in the country and an increase in the level of uncertainty in economic conditions. All this requires companies from different fields of business to use new approaches to doing business and look for new opportunities. Therefore, more and more enterprises are paying attention to the creation of startups, because its characteristic features allow it to function in conditions of uncertainty of the modern market.-
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectстартапuk
dc.subjectстадії розвитку стартапуuk
dc.subjectхарактерні риси стартапуuk
dc.subjectфактори ризику допроектної стадіїuk
dc.subjectфактори ризику етапу стартапуuk
dc.subjectфактори ризику етапу вихідuk
dc.subjectstart-upuk
dc.subjectstart-up development stagesuk
dc.subjectfeatures of the startupuk
dc.subjectrisk factors of the preproject stageuk
dc.subjectrisk factors of the start-up stageuk
dc.subjectrisk factors of the output stageuk
dc.titleДинаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапуuk
dc.titleDynamics of the influence of risk factors taking into account marketing of start-up's life stage-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
timonin.pdf505,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.