Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЧайка, Татьяна Александровна-
dc.contributor.authorChayka, Tetyana-
dc.date.accessioned2013-08-19T10:30:12Z-
dc.date.available2013-08-19T10:30:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧайка Т. О. Теоретико-методологічні засади екологізації вищої аграрної освіти в Україні / Т. О. Чайка // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. — Львів : РВВ НЛТУ України. — 2011. — Вип. 21.19. — С. 303—309.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/447-
dc.descriptionНауковий керівник Сіренко Н.М.ru
dc.description.abstractДосліджено сутність і актуальність екологізації вищої аграрної освіти в умовах сьогодення. Надано визначення "екологічна аграрна освіта" з урахуванням її особливостей і вимог сьогодення. Проаналізовано стан екологічної освіти у професійно-технічних та вищих аграрних навчальних закладах, визначено її недоліки та запропоновано напрями їх усунення з урахуванням міжнародного досвіду і національних традицій. Обґрунтовано необхідність формулювання основної проблеми економіки через принципи фізичної економії.ru
dc.description.abstractИсследована сущность и актуальность экологизации высшего аграрного образования в сегодняшних условиях. Дано определение "экологическая аграрное образование" с учетом ее особенностей. Проанализировано состояние экологического образования в профессионально-технических и высших аграрных учебных заведениях, определены ее недостатки и предложены направления их устранения с учетом международного опыта и национальных традиций. Обоснована необходимость формулирования основной проблемы экономики через принципы физической экономии.-
dc.description.abstractThe essence and urgency of ecologization of higher agrarian education in today's conditions is researched. The definition of "ecological agricultural education" taking into account its particular characteristics. The state of environmental education in vocational and higher agricultural educational establishments is analyzed. Its weaknesses are identified, and directions for their removal applying international experience and national traditions is proposed. The necessity of formulating the basic economic problem through the principles of physical economy is substantiated.-
dc.language.isootherru
dc.subjectстійкий розвитокru
dc.subjectекологічна освітаru
dc.subjectаграрна освітаru
dc.subjectекологічна свідомістьru
dc.subjectекологічна культураru
dc.subjectекологічна аграрна освітаru
dc.subjectгуманізмru
dc.subjectфізична економіяru
dc.subjectустойчивое развитиеru
dc.subjectэкологическое образованиеru
dc.subjectаграрная наукаru
dc.subjectэкологическое сознаниеru
dc.subjectэкологическая культураru
dc.subjectэкологическое аграрное образованиеru
dc.subjectгуманизмru
dc.subjectфизическая экономияru
dc.subjectsustainable developmentru
dc.subjectecological educationru
dc.subjectagrarian scienceru
dc.subjectecological consciousnessru
dc.subjectecological cultureru
dc.subjectecological agrarian educationru
dc.subjecthumanismru
dc.subjectphysical economyru
dc.titleТеоретико-методологічні засади екологізації вищої аграрної освіти в Україні.ru
dc.titleТеоретико-методологические основы экологизации высшего аграрного образования в Украине.-
dc.titleTheoretical and methodological bases of ecologization of higher agrarian education in Ukraine.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЛТУ.pdf470,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.