Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/447
Назва: Теоретико-методологічні засади екологізації вищої аграрної освіти в Україні.
Теоретико-методологические основы экологизации высшего аграрного образования в Украине.
Theoretical and methodological bases of ecologization of higher agrarian education in Ukraine.
Автори: Чайка, Тетяна Олександрівна
Чайка, Татьяна Александровна
Chayka, Tetyana
Ключові слова: стійкий розвиток
екологічна освіта
аграрна освіта
екологічна свідомість
екологічна культура
екологічна аграрна освіта
гуманізм
фізична економія
устойчивое развитие
экологическое образование
аграрная наука
экологическое сознание
экологическая культура
экологическое аграрное образование
гуманизм
физическая экономия
sustainable development
ecological education
agrarian science
ecological consciousness
ecological culture
ecological agrarian education
humanism
physical economy
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Чайка Т. О. Теоретико-методологічні засади екологізації вищої аграрної освіти в Україні / Т. О. Чайка // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. — Львів : РВВ НЛТУ України. — 2011. — Вип. 21.19. — С. 303—309.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність і актуальність екологізації вищої аграрної освіти в умовах сьогодення. Надано визначення "екологічна аграрна освіта" з урахуванням її особливостей і вимог сьогодення. Проаналізовано стан екологічної освіти у професійно-технічних та вищих аграрних навчальних закладах, визначено її недоліки та запропоновано напрями їх усунення з урахуванням міжнародного досвіду і національних традицій. Обґрунтовано необхідність формулювання основної проблеми економіки через принципи фізичної економії.
Исследована сущность и актуальность экологизации высшего аграрного образования в сегодняшних условиях. Дано определение "экологическая аграрное образование" с учетом ее особенностей. Проанализировано состояние экологического образования в профессионально-технических и высших аграрных учебных заведениях, определены ее недостатки и предложены направления их устранения с учетом международного опыта и национальных традиций. Обоснована необходимость формулирования основной проблемы экономики через принципы физической экономии.
The essence and urgency of ecologization of higher agrarian education in today's conditions is researched. The definition of "ecological agricultural education" taking into account its particular characteristics. The state of environmental education in vocational and higher agricultural educational establishments is analyzed. Its weaknesses are identified, and directions for their removal applying international experience and national traditions is proposed. The necessity of formulating the basic economic problem through the principles of physical economy is substantiated.
Опис: Науковий керівник Сіренко Н.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/447
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЛТУ.pdf470,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.