Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/460
Назва: Інновація як педагогічна категорія: сутність, види, структура інноваційно-педагогічного процесу.
Инновация как педагогическая категория: сущность, виды, структура инновационно-педагогического процесса.
Innovation as a pedagogical problem: essence, kinds, structure of innovative pedagogical process.
Автори: Шарата, Наталія Григорівна
Шарата, Наталья Григорьевна
Sharata, Nataliya
Ключові слова: інновації
педагогічна категорія
інноваційно-педагогічний процес
инновации
педагогическая категория
инновационно-педагогический процесс
innovations
pedagogical category
innovative pedagogical process
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Шарата Н. Г. Інновація як педагогічна категорія: сутність, види, структура інноваційно-педагогічного процесу / Н. Г. Шарата // Вересень : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. — Миколаїв : МОІППО, 2012. — № 3-4 (60—61). - С. 60—70.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан дослідження проблеми в науковій літературі та практиці.
В статье проанализировано состояние исследования проблемы в научной литературе и практике.
In the article the state of the problem research in scientific literature and practice is analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/460
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шарата1.pdf233,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.