Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Назва: Реалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знань
Implementation of the concept of added academic value in the foreshortening of the economy and society of knowledge
Автори: Сав’юк, Л. О.
Savyuk, L. O.
Ключові слова: галузь знань
економіка знань
якість освіти
конкурентоспроможність
внутрішній валовий продукт
оцінювання
додана академічна вартість
регресійний аналіз
knowledge sector
knowledge economy
quality of education
competitiveness
gross domestic product
valuation
added academic value
regression analysis
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Сав’юк Л. О. Реалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знань / Л. О. Сав’юк // Modern Economics. - 2018. - № 10. - С. 122-128.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті джерела та передумови виникнення та розвитку глобальних явищ економіки та суспільства знань. Проаналізовано досвід формування сектору знань та його вплив на зростання економічного добробуту світового суспільства. Встановлені тенденції трансформації економічного укладу розвинених країн світу з динамічними ознаками стрімкого розвитку третинного сектору, що утворюється сферою послуг. Доказане, що на етапі постіндустріального розвитку світової економіки основою сфери послуг є галузі по виробництву знань з домінуванням сектору освіти. При цьому знання здійснюють самостійний економічний рух, використовуються в формі інтелектуального капіталу і ефективного елементу продуктивних сил. Досліджено сутність та особливості використання категорії та інструментальних можливостей академічної доданої вартості для визначення ефективності та якості системи національної освіти від початкової школи до рівня вищої освіти. Доведено, що модель академічної доданої вартості може бути успішно адаптована із врахуванням українськи х реалій як методологія і прикладний інструмент підвищення конкурентоспроможності суб’єктів освітніх послуг в умовах глобалізації ринків знань та праці.
The transition to a knowledge economy should ensure that the world's access to a fundamentally new level in state, society and economy management systems, that is, the transition to a knowledge society. Increasing the attention of academic and pedagogical circles to the academic ratings of all levels of education, as well as the constant discussion of the results of training and employment of graduates of educational institutions, has given rise to a real interest in the assessment of academic added value. Procedures for assessing the academic added value remain extremely complex. The uniqueness of this instrument, at the level of the main consumers of educational services, and at the national economic level remains unquestionable. Unfortunately, among the domestic experts and scientists there is an uncertainty about the possibility of economic approaches in the processes of innovation transformation and increasing the competitiveness of the education system. However, this approach should be considered as one of the untapped potential sources of prosperity and independence of the Ukrainian state as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
savyuk.pdf337,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.