Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4811
Назва: Виставка-ярмарок агропромислової продукції як інструмент створення її іміджу та просування на ринок
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Колесник, Вікторія Михайлівна
Kolesnyk, Viktoriia
Ключові слова: Виставка
виставка-ярмарок
планування виставки
витрати на виставку
рекламна інформація
розміщення стенду
робота з відвідувачами
Exposition
fair-exposition
planning of exposition
exposition’s expenses
stand location
advertising information
work with visitors
Дата публікації: 2001
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Колесник В. М. Виставка-ярмарок агропромислової продукції як інструмент створення її іміджу та просування на ринок / В. М. Колесник // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2001. – Вип. 2 (11). – С. 55-59.
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто розвиток виставок-ярмарок в Україні та Миколаєві. Показано аспекти планування й організації виставки, які полягають у встановленні цілей експозиціонування, складанні кошторису витрат, оформленні стенду, розробці рекламних матеріалів та плануванні роботи з відвідувачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4811
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Kolesnyk_виставка-ярмарок.pdf122,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.