Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Назва: Інноваційна стратегія підприємства як джерело його конкурентних переваг
Innovation strategy of the company as a source of its competitive advantages
Автори: Баришевська, Інна Володимирівна
Baryshevska, Inna
Малишенко, Ю. Г.
Склева, К. В.
Malyshenko, Yurii
Sklevа, Konstiantyn
Ключові слова: інновація
стратегія
розвиток
інвестиції
ресурс
innovation
strategy
development
investment
resource
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Баришевська І. В. Інноваційна стратегія підприємства як джерело його конкурентних переваг / І. В. Баришевська, Ю. Г. Малишенко, К. В. Склева // Modern Economics. - 2018. - № 11. - С. 13-18.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття «інноваційна стратегія» та «інноваційна стратегія розвитку підприємства». Визначено, що стратегічний план підприємства визначає цілі та напрями розвитку у всіх сферах господарської діяльності, в тому числі щодо інновацій. Наведені основні вісім етапів стратегії інноваційного розвитку, які виділяє О. І. Дідченко. Розглянуто типи інноваційної стратегії підприємства за К. Фріменом. Висвітлено основні елементи, які охоплює наступальна стратегія. Наведено приклад наступальної інноваційної стратегії. Визначено найважливіший фактор для здійснення захисної стратегії. Розглянуто шляхи втілення у життя імітаційної інноваційної стратегії. Досліджено основні переваги підприємства, що застосовує імітаційну стратегію. Розкрито сутність поняття «залежна інноваційна стратегія». Наведені основні аспекти традиційної стратегії підприємства. Проаналізовані приклади традиційної стратегії. Висвітлено основні особливості інноваційної стратегії «за нагодою».
Innovative development is an integral and active part of all spheres of life of a society and, in particular, the enterprise as its primary link. The importance of innovation development for enterprises can not be overemphasized: only through innovation can the competitiveness of products be ensured both on the domestic and on the world market. Innovation activity is one of the main components of the process of ensuring the successful operation of enterprises. Therefore, modern economic conditions require intensive innovation activity, effective organization of research and development, innovations, reduction of innovation risks, strategic management in the innovation activity of each enterprise. Purpose. The purpose of the article is to reveal theoretical aspects of development of the strategy of innovative development of enterprises in modern economic conditions. Results. Innovative development strategy of an enterprise is a set of goals and installations, rules of decision - making and methods of transferring an enterprise from the old (present) state to a new (target) state on the basis of t he introduction of innovations - technological, product, organizational, managerial, economic, social and positioning of the enterprise on competitive markets for goods and services. That is why, the innovation strategy is always expressed in determining the type of target behavior of the enterprise in the competitive markets. Innovation strategy refers to the level of functional strategies. The strategic plan of an enterprise defines goals and directions of development in all spheres of economic activity, including innovations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
baryshevskaya.pdf282,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.