Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4927
Назва: Historical aspects of business social responsibility and perspectives for national enterprises
Історичні аспекти соціальної відповідальності бізнесу та перспективи для вітчизняних підприємств
Автори: Костирко, Алла Георгіївна
Kostyrko, Alla
Kovalchuk, Anna
Pysmenna, Anastasiya
Ковальчук, А. С.
Письменна, А. О.
Ключові слова: corporate social responsibility
business activity
social policy
social entrepreneurship
social programs
social reports
корпоративна соціальна відповідальність
ділова активність
соціальна політика
соціальне підприємництво
соціальні програми
соціальні звіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Kostyrko A. Historical aspects of business social responsibility and perspectives for national enterprises / A. Kostyrko, A. Kovalchuk, A. Pysmenna // Modern Economics. - 2018. - № 11. - С. 89-93.
Короткий огляд (реферат): Any transformation in the economy, including innovation, should be closely linked to the level of business social responsibility increase, which is based on the interdependence of economic and social aspects of any business entity. Purpose. The purpose of the research is to determine the prospects for increasing the social responsibility of business for domestic enterprises based on historical experience of its development. Results. The problem aspects of the development of business social responsibility of domestic enterprises are determined based on the lack of effective state strategy and the lack of awareness of business entities regarding the benefit s of social activity for society and the business itself. The complex of measures the realization of which will promote increase of social responsibility of domestic business is substantiated. The proposed measures are grouped taking into account modern conditions and trends of economic development. The following groups are developed: organizational and legal; economic; informational. Conclusions. The analysis of the essence and stages of the basic development of business social responsibility in the world suggests that in the historical development there was a discrepancy of views and the absence of a common logical base in the interpretation and understanding of this concept. Today, the concept of corporate social responsibility is trying to be integrated into its development strategy. First of all it is about large companies and enterprises. The strategic direction should be reflected in those improvements that were or could be implemented and aimed at improving the quality and efficiency of the business processes, and ultimately, reflected on the qualitative characteristics of social life and Ukrainian society.
Мета статті полягає у визначенні перспектив підвищення соціальної відповідальності бізнесу для вітчизняних підприємств на основі історичного досвіду її розвитку. Проведений аналіз сутності та етапів розвитку основ соціальної відповідальності бізнесу у світі дозволяє зазначити, що в історичному розвитку існувала розбіжність поглядів і відсутність загальної логічної бази в трактуванні й розумінні даного поняття.Сьогодні концепцію соціальної відповідальності бізнесу намагаються інтегрувати у свою стратегію розвитку, перш за все, великі компанії й підприємства. Стратегічне спрямування повинно відображатися в тих удосконаленнях, які були або можуть бути впроваджені та спрямовані на підвищення якості й ефективності процесів функціонування підприємства, і в кінцевому підсумку, відбилися на якісних характеристиках суспільства. У статті розглянуто підходи до розуміння сутності поняття «соціальна відповідальність бізнесу». Досліджено етапи розвитку основ соціальної відповідальності бізнесу у світі. Проведений аналіз сутності та етапів розвитку основ соціальної відповідальності бізнесу у світі дозволяє зазначити, що в історичному розвитку існувала розбіжність поглядів і відсутність загальної логічної бази в трактуванні й розумінні даного поняття. Сьогодні концепцію соціальної відповідальності бізнесу намагаються інтегрувати у свою стратегію розвитку, перш за все, великі компанії та підприємства. Стратегічне спрямування повинно відображатися в тих вдосконаленнях, які були або можуть бути впроваджені та спрямовані на підвищенню якості й ефективності процесів функціонування підприємства, і в кінцевому підсумку, відбилися на якісних характеристиках суспільства. Окреслено коло чинників, які стримують розвиток бізнесу з виконанням соціальних функцій. Обґрунтовано зах оди, реалізація яких забезпечить підвищення соціальної відповідальності бізнесу вітчизняних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4927
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kostyrko.pdf259,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.