Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисюк, І. О.-
dc.contributor.authorBorysiuk, Iryna-
dc.contributor.authorМельник, К. О.-
dc.contributor.authorMeljnyk, Kateryna-
dc.date.accessioned2019-02-06T07:58:07Z-
dc.date.available2019-02-06T07:58:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБорисюк І. О. Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства / І. О. Борисюк, К. О. Мельник // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 6-11. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-01.uk_UK
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5215-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства. Розглянуто підходи щодо визначення та інтерпретації поняття конкуренції та конкурентоспроможності послуг, сформовано схему управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства на основі системно-процесного підходу, визначено взаємозв’язок основних складових системи управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства, проаналізовано цілі, завдання, методи, принципи та функції управління конкурентоспроможністю. Основними складовими елементами системи управління конкурентоспроможністю визначено: розробка концепції управління конкурентоспроможності автотранспортного підприємства, формування конкурентного потенціалу та системи конкурентних переваг підприємства, розробка стратегії управління конкурентоспроможністю автотранспортних послуг, комплексний механізм реалізації конкурентних переваг підприємства. Окреслено фактори зовнішнього і внутрішнього середовища автотранспортного підприємства, що впливають на формування конкурентного потенціалу та системи конкурентних переваг підприємства. Формування комплексної системи управління конкурентоспроможністю забезпечує успішне функціонування, фінансову стабільність і розвиток підприємства у конкурентному середовищі автотранспортних послуг, надання конкурентоздатних послуг, збільшення доходів і фінансових результатів підприємства, підвищення ефективності господарської діяльності та обґрунтованості прийняття управлінських рішень.uk_UK
dc.description.abstractThe article is devoted to the actual issues of a motor transport enterprise competitiveness management, since in the present situation every motor transport company faces the problem of assessing its competitiveness in order to strengthen the competitive advantages on the market and accordingly offer effective directions for their increase and find ways to manage the competitiveness of the enterprise.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємстваuk_UK
dc.subjectфакториuk_UK
dc.subjectметодиuk_UK
dc.subjectпринципиuk_UK
dc.subjectфункціїuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UK
dc.subjectmotor transport enterprise competitiveness managementuk_UK
dc.subjectfactorsuk_UK
dc.subjectmethodsuk_UK
dc.subjectprinciplesuk_UK
dc.subjectfunctionsuk_UK
dc.titleУправління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeMotor Transport Enterprise Competitiveness Managementuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
borysiuk.pdf285,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.