Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5231
Назва: | Сучасні шляхи підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств |
Інші назви: | Modern Ways of Increasing the Competitiveness of Domestic Enterprises |
Автори: | Чумак, Л. Ф. Грушовец, Ю. Б. Курило, О. В. Chumak, Larysa Hrushovets, Yuliia Kurylo, Oksana |
Ключові слова: | конкурентоспроможність підприємства фактори впливу показники конкурентоспроможності конкурентні переваги інноваційний розвиток competitiveness of the enterprise factors of influence indicators of competitiveness competitive advantages innovative development |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Чумак Л. Ф. Сучасні шляхи підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / Л. Ф. Чумак, Ю. Б. Грушовец, О. В. Курило // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 208-212.- DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-32. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальність підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Узагальнені та охарактеризовані етапи управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовано
чинники, що характеризують конкурентне середовище та конкурентоспроможність підприємства, методи
оцінки конкурентоспроможності підприємства. Висвітлені актуальні шляхи підвищення
конкурентоспроможності з боку держави та підприємства. Визначено загальний напрямок підвищення
конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Запропоновано заходи щодо підвищення
конкурентоспроможності підприємства The current economic reality in the country is nowadays need of changes in the activities of business entities in the direction of achieving the requirements of European qualit y production, which forces companies to worry about competitiveness, its enhancement and management. The problem is complicated because some of the existing enterprises do not have the prospects of achieving a competitive position without global, fundament al changes (for example, reengineering), another part of enterprises needs significant innovations in material resources and technologies, and a very small percentage of enterprises have positive results in search of competitive advantages. Each company, f rom any part, needs a lot of investment to solve the problem of increasing its competitiveness. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5231 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2018. - Вип. 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
chumak.pdf | 271,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.