Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотикова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorKotykova, Olena-
dc.contributor.authorТен, І. В.-
dc.contributor.authorTen, I. V.-
dc.date.accessioned2019-02-11T12:27:46Z-
dc.date.available2019-02-11T12:27:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКотикова О. І. Виробництво та маркетинг органічної сільськогосподарської продукції в Україні / О. І. Котикова, І. В. Тен // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 106-111. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-16.uk_UK
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5252-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальність та важливість ведення органічного сільського господарства та землеробства, розглянуто ключові аспекти ведення органічного виробництва, особливості перехідного періоду органічної продукції, інфраструктуру ринку органічної прод укції, особливості її сертифікації та важливість чітко сформованого законодавства, що сприятиме підприємствам, що займаються виробництвом органічної продукції, розвиватися. Проаналізовано фактори, що впливають на собівартість органічної продукції та чому органічна продукція дорожча за традиційну. Проаналізовано теоретичні аспекти маркетингу продукції органічного походження на агропродовольчому ринку України. Зазначено важливість впровадження маркетингової концепції у практичну діяльність підприємств, які з аймаються виробництвом органічної продукції. Також наголошено на важливості застосування ефективних маркетингових підходів до товаропросування продукції до споживача та зазначено основні види просування продукції органічного походження. Вказано елементи, що формують маркетингові канали збуду органічної продукції. Зазначено, що ринок органічної продукції поступово розвивається, розширюється, що дозволяє купувати все більше органічних продуктів споживачу. Також розглянуто сучасний стан ринку органічної продукції України. Вказано ключові аспекти розвитку ринку органічної продукції в Україні та місце української продукції органічного походження у світі.uk_UK
dc.description.abstractVery popular in the world, especially in Ukraine, is gaining organic product. Organic farming is the most widespread alternative farming method in the world. Organic farming is at an early stage of its development in Ukraine.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectорганічне виробництвоuk_UK
dc.subjectорганічна продукціяuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectканали просуванняuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectсертифікаціяuk_UK
dc.subjectorganic productionuk_UK
dc.subjectorganic productsuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectpromotion channelsuk_UK
dc.subjectinnovationsuk_UK
dc.subjectcertificationuk_UK
dc.titleВиробництво та маркетинг органічної сільськогосподарської продукції в Україніuk_UK
dc.title.alternativeProduction and Marketing of Organic Agricultural Products in Ukraineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kotykova.pdf303,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.