Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМордовець, А. В.-
dc.contributor.authorMordovets, Alina-
dc.date.accessioned2019-02-12T07:10:16Z-
dc.date.available2019-02-12T07:10:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationоцінювання складових інституціональної автономії закладів вищої освіти / А. В. Мордовець // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 152-157. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-23.uk_UK
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5263-
dc.description.abstractРозглянуто методику побудови системи інформаційно-аналітичного оцінювання складових інституціональної автономії закладів вищої освіти. Cформовано перелік показників для оцінки складових інституціональної автономії та визначено основні критерії відбору показників, а саме достовірність, об’єктивність, повнота, актуальність, точність, при цьому якщо інформація отримана шляхом проведення певних розрахунків або із залученням експертів та/або методів якісної оцінки, до кінцевих представлених даних повинні додаватись обрахунки та пояснення отриманих результатів. Для вирішення поставлених завдань запропоновано методику побудови інтегрального показника для визначення рівня розвитку складових інституціональної автономії закладів вищої освіти. Проаналізовано заклади вищої освіти України за запропонованою методикою та визначено групи за розрахованими інтегральними показниками з метою визначення рівня інституціональної автономії закладів вищої освіти у кожній групі. Визначено проблеми вітчизняної системи вищої освіти, які можуть бути вирішені за рахунок автономності закладів вищої освіти.uk_UK
dc.description.abstractThe important step is to assess the components of institutional autonomy at the University for reforming and modernizing the system of higher education. The process of evaluating components allows you to evaluate effectively the degree of their autonomy through the rating system more. The system of institutional autonomy indicators should be defined to compare national higher education curricula for autonomy and to est ablish relationship between autonomy and other indicators (productivity, financing process, quality, availability, etc.). The system of institutional autonomy indicators allows a unified approach to informational and analytical assessment of the institutio nal point of view. The process of informational and analytical assessment of the institutional autonomy at the university is a multifaceted task that incorporates its analysis.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectавтономністьuk_UK
dc.subjectінституціональна автономіяuk_UK
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UK
dc.subjectінформаційно - аналітичне оцінюванняuk_UK
dc.subjectautonomyuk_UK
dc.subjectinstitutional autonomyuk_UK
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UK
dc.subjectinformation and analytical assessmentuk_UK
dc.titleМетодичний підхід до побудови системи інформаційно-аналітичного оцінювання складових інституціональної автономії закладів вищої освітиuk_UK
dc.title.alternativeMethodical Approach to the Construction of Information System and Components Analytical Assessment of Institutional Autonomy at Universitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mordovets.pdf354,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.