Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5274
Назва: | Стратегічні напрями формування інформаційного потенціалу підприємства в умовах цифрової економіки |
Інші назви: | Strategic Directions of Formation of the Information Potential Enterprises in the Conditions Digital Economy |
Автори: | Захарченко, Л. А. Хазрат, М. С. Григор’єв, М. С. Zakcharchenko, Lolita Hazrat, Mohammad Grigoriev, Maxim |
Ключові слова: | стратегічні напрями інформаційний потенціал цифрова економіка розвиток підприємства strategic directions information potential digital economy enterprise development |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Захарченко Л. А. Стратегічні напрями формування інформаційного потенціалу підприємства в умовах цифрової економіки / Л. А. Захарченко, М. С. Хазрат, М. С. Григор’єв // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 93-99. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-14. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі визначено тенденції та пріоритети розвитку цифрової економіки для подолання
«цифрового розриву». Визначено роль сфери інформації та телекомунікацій у формуванні цифрової економіки та
визначено динаміку розвитку основних її показників. Визначено основні тенденції та напрями розви тку сфери
зв’язку та інформатизації України. На основі проведеного аналізу визначено роль та розкрито значення
інформаційного потенціалу підприємства у забезпеченні його ефективного розвитку в умовах цифрової економіки.
Визначено основні складові, що складають єдність інформаційного потенціалу: програмно-технічна, кадрова,
інформаційна (бази даних), організаційна, юридично-правова. Розглянуто основні види інформаційних систем та
визначено слабкі сторони впровадження інформаційних систем сучасними підприємст вами. Запропоновано
основні заходи щодо забезпечення формування міцного інформаційного потенціалу підприємства. The formation of a digital economy in which the spread of the implementation of information and communication technologies by enterprises affects the increase in the efficiency of their activities becomes a strategic direction for the development of countries. The formation of a powerful information potential of an enterprise on the basis of the implementation of information technologies in all processes of its activities is aimed at solving the problems of ensuring the sustainable development of enterprises in the digital economy. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5274 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2018. - Вип. 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zakcharchenko.pdf | 294,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.