Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5579
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горбунова, Каріне Маркарівна | - |
dc.contributor.author | Horbunova, Karine | - |
dc.contributor.author | Літвінчук, Світлана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Litvinchuk, Svetlana | - |
dc.contributor.author | Тайхриб, Катерина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Tajchrib, Katerina | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-25T12:28:33Z | - |
dc.date.available | 2019-03-25T12:28:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Вища освіта України і Болонський процес [Електронний ресурс] : методичні рекомендації з вивчення дисципліни для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Магістр" спеціальності 208 "Агроінженерія" денної форми навчання / уклад. : К. М. Горбунова, С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб. - Електрон. текст. дані. - Миколаїв : МНАУ, 2019. - 47 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5579 | - |
dc.description.abstract | У відповідності до сучасних соціальних замовлень підготовка фахівців вищої освіти повинна ґрунтуватися на методологічній основі. Магістри економічних спеціальностей мають володіти не тільки знаннями, вміннями й навиками творчої діяльності у відповідній галузі, а й уміти навчати інших, розробляти методологічні основи управління навчально-освітнім процесом у системі підготовки і перепідготовки управлінських кадрів усіх сфер народного господарства. Останнє положення є найбільш актуальною проблемою розвитку вищої національної освіти. Для неї настав період активних пошуків таких дидактичних підходів і засобів, які могли б надати гарантоване досягнення цілей навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | духовна зорієнтованість освіти | uk_UA |
dc.subject | демократизація освіти | uk_UA |
dc.subject | формування системи знань | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічне дослідження | uk_UA |
dc.subject | методи педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.subject | управління ВНЗ | uk_UA |
dc.title | Вища освіта України і Болонський процес | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vyshcha osvita Ukrainy i Bolonskyi protses.pdf | 368,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.