Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5579
Title: Вища освіта України і Болонський процес
Authors: Горбунова, Каріне Маркарівна
Horbunova, Karine
Літвінчук, Світлана Борисівна
Litvinchuk, Svetlana
Тайхриб, Катерина Анатоліївна
Tajchrib, Katerina
Keywords: духовна зорієнтованість освіти
демократизація освіти
формування системи знань
науково-педагогічне дослідження
методи педагогічної діяльності
управління ВНЗ
Issue Date: 2019
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Вища освіта України і Болонський процес [Електронний ресурс] : методичні рекомендації з вивчення дисципліни для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Магістр" спеціальності 208 "Агроінженерія" денної форми навчання / уклад. : К. М. Горбунова, С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб. - Електрон. текст. дані. - Миколаїв : МНАУ, 2019. - 47 с.
Abstract: У відповідності до сучасних соціальних замовлень підготовка фахівців вищої освіти повинна ґрунтуватися на методологічній основі. Магістри економічних спеціальностей мають володіти не тільки знаннями, вміннями й навиками творчої діяльності у відповідній галузі, а й уміти навчати інших, розробляти методологічні основи управління навчально-освітнім процесом у системі підготовки і перепідготовки управлінських кадрів усіх сфер народного господарства. Останнє положення є найбільш актуальною проблемою розвитку вищої національної освіти. Для неї настав період активних пошуків таких дидактичних підходів і засобів, які могли б надати гарантоване досягнення цілей навчання.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5579
Appears in Collections:Методичні рекомендації (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vyshcha osvita Ukrainy i Bolonskyi protses.pdf368,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.