Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5583
Назва: | Експертиза в освіті Ліхтенштейну |
Автори: | Пономаренко, Наталя Григорівна Ponomarenko, Natalia |
Ключові слова: | нагляд за дошкільними закладами освіти стандарти якості освіти освітні стандарти розвиток якості навчальних підприємств вищий навчальний заклад критерії ліцензування Післядипломна освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Пономаренко Н. Г. Експертиза в освіті Ліхтенштейну / Н. Г. Пономаренко // Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, 26 квітня 2017 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2018. - С. 19-27. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається експертиза в галузі
освіти Ліхтенштейну і встановлено, що
експертиза є важливим засобом забезпечення
якості освіти країни. З’ясовано, що експертиза
загальної середньої та вищої освіти здійснюється
на міжнародному, національному та
регіональному рівнях, а також на рівні окремого
освітнього закладу. Експертиза дошкільної та
післядипломної освіти обмежується експертизою
освітніх закладів. При експертизі освітніх
закладів всіх рівнів використовують внутрішню
та зовнішню форми експертизи, для яких розроблені та запроваджені стандартизовані
інструменти на національному рівні. The article examines Liechtenstein's expert assessment in education and finds that expert assessment is an important means of ensuring the quality of education in the country. It has been determined that the expert assessment of general secondary and higher education is carried out at the international, national and regional levels, as well as at the level of a particular educational institution. The expert assessment of preschool and postgraduate education is limited to the assessment of educational institutions. Conducting the expert assessment of educational institutions of all levels, internal and external forms of assessment are used, for which standardized tools are developed and implemented at the national level. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5583 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19-27-збірка2018.pdf | 174,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.