Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5657
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соляр, В. В. | - |
dc.contributor.author | Soliar, Victoriіa | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-19T11:53:54Z | - |
dc.date.available | 2019-04-19T11:53:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Соляр В. В. Параметрична модель екосистеми освітніх інновацій регіону / В. В. Соляр // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 219-226. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5657 | - |
dc.description.abstract | На основі авторського розуміння поняття «екосистема інновацій» розглянуто її особливості у сфері освіти та можливості для формування компетенцій фахівця на вимогу сучасного ринку праці. Актуальні інституціональні моделі інноваційних екосистем світу розглядаються як універсальні та з урахуванням регіональних особливостей інноваційної практики на прикладі Харківського регіону можуть набути свого розвитку в Україні. Для вироблення стратегії формування й розвитку екосистеми інновацій в освіті встановлено критерії та форми її реалізації у вигляді набору функціонально-інституціональних параметрів. Представлена модель інституціоналізації освітньої екосистеми базується на використанні дієвих методів організації інноваційного навчання, інтегрованих у бізнес-простір. Необхідною умовою подальшого успіху інноваційних програм є створення регіональної (національної) статистико-аналітичної бази та вироблення алгоритму комплексної оцінки досягнень – індексу інноваційної екосистеми освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | Modern development of advanced countries of world is determined by macroeconomic indicators of material and financial welfare, as well as strategic indicators - volumes and types of innovations. Impact of innovation policy on economic growth is absolute. Development of human potential, as main factor of innovation, depends on favourable innovation ecosystem for training, obtaining a profession, factor realization on labour market and self - realization, increasing productivity of factors of production, structural redistribution in most competitive industries . | - |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | людський капітал | uk_UA |
dc.subject | екосистема інновацій | uk_UA |
dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
dc.subject | трансфер технологій | uk_UA |
dc.subject | індекс інноваційної екосистеми | uk_UA |
dc.subject | human capital | uk_UA |
dc.subject | ecosystem of innovation | uk_UA |
dc.subject | informatization of education | uk_UA |
dc.subject | technology transfer | uk_UA |
dc.subject | index of innovation ecosystem | uk_UA |
dc.title | Параметрична модель екосистеми освітніх інновацій регіону | uk_UA |
dc.title.alternative | Parametric Model of Ecosystem of Educational Innovations in the Region | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2019. - Вип. 13 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
soliar.pdf | 333,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.