Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5808
Назва: Продуктивні основи цілеутворення в контексті Болонського процесу
Автори: Літвінчук, Світлана Борисівна
Тайхриб, Катерина Анатоліївна
Litvinchuk, Svetlana
Taichryb, Katerina
Ключові слова: вища школа
діяльність
майбутній спеціаліст
модульне навчання
продуктивність цілеутворення
професійна підготовка
цілі навчання
Higher school
activity
future specialist
modular training
productivity goal setting
training
training goals
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Літвінчук С. Б. Продуктивні основи ціле утворення в контексті Болонського процесу / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Херсон, 2018. - С. 124-129.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі. Проведено аналіз структурного компоненту освітнього процесу “цілі навчання”, який можна використати для відбору змісту навчання. Цілеутворення доцільно застосувати для проектування технології процесу професійної підготовки майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах. Методологічними основами цілеутворення виступають соціальні і державні замовлення, освітні стандарти, а також результати наукових досліджень потреб у спеціалістах з вищою освітою. У статті висвітлені лише окремі інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі.
The article is devoted to the problem of goal-setting in the process of professional training of students in higher education. The analysis of the structural component of the educational process "learning objectives" is conducted, which can be used to select the content of the training. It is expedient to apply goal-setting to designing technology for the process of professional training of future specialists in higher education institutions. The methodological foundations of goal-setting are social and public orders, educational standards, as well as the results of research needs in specialists with higher education. The article covers only some innovative approaches to the problem of goal-setting in the process of students' professional training in higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5808
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
літвінчук, Тайхриб_Стаття1.pdf167,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.