Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5965
Назва: Вплив стилю педагогічного спілкування викладача на ефективність навчальної діяльності студентів
Інші назви: Influence of the teacher’s pedagogical communication style on the effectiveness of students' educational activities
Автори: Ігнатенко, Жанна Валеріївна
Ignatenko, Zhanna
Ключові слова: стилі спілкування
навчально-виховний процес
педагогічне спілкування
навчальна діяльність студентів
communication styles
educational process
pedagogical communication
educational activity of students
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Ігнатенко Ж. В. Вплив стилю педагогічного спілкування викладача на ефективність навчальної діяльності студентів / Ж. В. Ігнатенко // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України. General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine, 25-26 квітня 2019 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2019. – С. 41-44.
Короткий огляд (реферат): Стаття описує важливість педагогічного спілкування викладача у навчальному процесі, яке є способом реалізації змісту, методів і прийомів педагогічних впливів, спрямованих на формування особистості студента. Воно є одним із найголовніших аспектів професіоналізму і педагогічної майстерності викладача. Педагогічне спілкування викладача зі студентами має цілі, функції, завдання для реалізації у навчанні. В статті відмічено різні стилі спілкування.
The article describes the importance of pedagogical communication of the teacher in the educational process, which is a way of implementing the content, methods and techniques of pedagogical influences aimed at shaping the student’s personality. It is one of the main aspects of professionalism and pedagogical skills of the teacher. Pedagogical communication of a teacher with students has goals, functions and tasks for implementation in training. The article noted the different styles of communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5965
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья-міжнародна.pdf126,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.