Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6078
Title: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу
Other Titles: Strategies of International Agrarian Marketing
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Keywords: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу
середовище міжнародного аграрного маркетингу
міжнародні маркетингові дослідження на аграрних ринках
комплекс маркетингу
товарні стратегії
цінові стратегії на зовнішніх ринках
Strategies of international agrarian marketing
environment of international agrarian marketing
international agrarian marketing researches
marketing complex
products strategies
price strategies in external markets
Issue Date: 2019
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу [Електронний ресурс] : метод. реком. для практичних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" денної та заочної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. - Електрон. текст. дані. - Миколаїв : МНАУ, 2019. - 93 с.
Abstract: У методичних рекомендаціях показано структуру і зміст курсу “Стратегії міжнародного аграрного маркетингу”. Надано практичні завдання та тестові питання для закріплення матеріалу.
The structure and content of the course “Strategies of international agrarian marketing” are shown in the methodical recommendations. The practical tasks and tests questions are offered.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6078
Appears in Collections:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stratehii mizhnarodnoho ahrarnoho marketynhu.pdf784,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.