Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменог, А. Ю.-
dc.contributor.authorБричко, М. М.-
dc.contributor.authorСеменог, В. В.-
dc.contributor.authorSemenog, Andrii-
dc.contributor.authorBrychko, Maryna-
dc.contributor.authorSemenog, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-08-12T07:20:31Z-
dc.date.available2019-08-12T07:20:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСеменог А. Ю. Науково-методичні підходи до оцінювання рівня довіри споживачів на ринку банківських послуг України / А. Ю. Семеног, М. М. Бричко, В. В. Семеног // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 245-252. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-38.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6152-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукового доробку зарубіжних дослідників проаналізовано сутність та концептуальні підходи до трактування довіри на ринку банківських послуг. Обґрунтовано рівні довіри споживачів та основні фактори, що визначають довірчу поведінку споживачів, серед яких наявність формальних інституцій, соціальна та економічна неоднорідність, рівень багатства та доходів в країні. Визначено ключові детермінанти інституційної довіри до фінансової установи, серед яких компетентність, транспар ентність та цілісність. На основі узагальнення наукових джерел визначено, що довіра споживача фінансових послуг до певної фінансової установи є комплексним поняттям, яке охоплює такі складові як: фірмовий образ (бренд, імідж), переконання довіряти, диспозиційна довіра, інституційна довіра, намір довіряти, рівень технологічності фінансової установи. На цій основі було розроблено та проведено опитування, яке виявило, що найбільшою довірою з боку споживачів фізичних осіб користуються технологічні та цифрові продукти банку. Водночас, встановлено, що споживачі банківських послуг, у цілому, оцінюючи позитивно рівень довіри до свого банку, не довіряють фінансовій та банківській системі в цілому. Представлено науково-методичний підхід до комплексного оцінювання споживчої довіри населення до банківських фінансових установ шляхом обчислення інтегрального показника на основі багатокритеріальної аналітичної згортки показників динаміки депозитів фізичних осіб, відкритих рахунків, безготівкових операцій фізичних осіб та інфляції. Виявлено, що перелічені показники, окрім рівня інфляції позитивно впливають на зростання довіри до банків.uk_UA
dc.description.abstractThe capitalist way of society’s development involves a constant search for the development of effective forms and principles of the relations between different economic entities: entrepreneurs, employees, government, real and financial representatives. The basis of this process is the existence of trust as a key element for making a business project investment decision, hiring a new employee, paying taxes, receiving a loan or opening a deposit account at a bank. Trust in the information society becomes one of the most valuable assets of the company. To form and maintain trust is a priority task for the successful development of an individual enterprise and the state. In addition, trust is especially important for banking services market representatives, which are responsible for the preservation and transformation of financial resources within the economic system, ensure the uninterrupted development of the country’s economy. All this emphasizes the issue of analyzing the level of trust to financial institutions’ activities in societ y. Purpose. The purpose of the article is to systematize the modern research to determine consumer trust in the banking market and the development of scientific and methodological approaches to its assessment .-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectфінансова установаuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.subjectринок фінансових послугuk_UA
dc.subjectринок банківських послугuk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectfinancial institutionuk_UA
dc.subjectbankuk_UA
dc.subjectfinancial services marketuk_UA
dc.subjectbanking services marketuk_UA
dc.titleНауково-методичні підходи до оцінювання рівня довіри споживачів на ринку банківських послуг Україниuk_UA
dc.title.alternativeScientific and Methodological Approaches to Assessing the Level of Consumer Trust in the Banking Market of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
semenog.pdf589,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.