Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, І. Г.-
dc.contributor.authorДонських, А. С.-
dc.contributor.authorЯкубенко, Ю. Л.-
dc.contributor.authorKadyrus, Irina-
dc.contributor.authorDonskykh, Anastasiia-
dc.contributor.authorYakubenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2019-08-14T06:25:32Z-
dc.date.available2019-08-14T06:25:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Економічні особливості збутової діяльності аграрних підприємств / І. Г. Кадирус, А. С. Донських, Ю. Л. Якубенко // Modern Economics. - 2019. - № 15. - С. 102-107. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V15(2019)-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6171-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання щодо збутової діяльності аграрних підприємств. Метою дослідження є окреслення особливостей збутової діяльності аграрних підприємств для поліпшення їх фінансового стану. Сформовано економічні особливості сільського господарства, що мають прямий та опосередкований вплив на збутову діяльність аграрних підприємств. Зазначено, що основною ознакою сільського господарства є його товарний характер, який вимагає чіткої й ефективної взаємодії виробництва і збуту продукції суб’єктів господарювання. Наведено сучасну структуру каналів збуту сільськогосподарської продукції на внутрішньому ринку. Визначено, що основною проблемою у процесі збуту сільськогосподарської продукції є відсутність інформації в аграрних товаровиробників про вигідні маркетингові канали збуту та ціни на сільськогосподарську продукцію. Схарактеризовано чинники, що впливають на формування маркетингової системи збуту аграрного підприємства, а саме внутрішні та зовнішні. Визначено, що підвищення ефективності функціонування аграрних підприємств в умовах ринкової економіки можливе лише при завершеному циклі господарської діяльності, який включає процес економічно вигідного збуту сільськогосподарської продукції на ринку. Встановлено, що використання інструментів стратегічного менеджменту і стратегічного маркетингу в управлінні збутовою діяльністю є єдиною і необхідною умовою успішного розвитку.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with marketing activities of agricultural enterprises, taking into account the characteristics of the industry. Purpose.Outline features of sales activities of agrarian enterprises to improve their financial condition. Results. The authors characterize economic features of agriculture, which have direct and indirect influence on the marketing activities of agricultural enterprises. The main feature of agriculture is its commodity nature, which requires a clear and effective interaction between production and sales. The authors present the modern structure of sales channels for agricultural products in the domestic market. It has been determined that the main problem in agricultural products sales is the lack of information about profitable marketing channels and prices for agricultural products. The factors affecting the formation of the marketing system of the agricultural enterprise, namely internal and external, are characterized. It has been determined that improving the efficiency of agricultural enterprises in a market economy is possible only with a complete cycle of economic activity, including the process of economically profitable marketing of agricultural products. Conclusions. The use of strategic management tools and strategic marketing in the management of sales activities is the only necessary condition for successful development.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectканал збутуuk_UA
dc.subjectчинникuk_UA
dc.subjectтоваровиробникuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.subjectsales activityuk_UA
dc.subjectdistribution channeluk_UA
dc.subjectfactoruk_UA
dc.subjectcommodity produceruk_UA
dc.titleЕкономічні особливості збутової діяльності аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeEconomic Features of Sales Activity of Agricultural Enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kadyrus.pdf296,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.