Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорний, Є. І.-
dc.contributor.authorNagornyi, Yeugene-
dc.date.accessioned2019-10-03T12:58:20Z-
dc.date.available2019-10-03T12:58:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНагорний Є. І. Масштаби невдач на ринку нових та інноваційних продуктів / Є. І. Нагорний // Modern Economics. - 2019. - № 16. - С. 108-114. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V16(2019)-16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6289-
dc.description.abstractДосліджено масштаби невдач на ринку нових та інноваційних продуктів. Установлено, що рівень невдач продуктів на ринку є високим і коливається від 40 до 95 відсотків. Отримані розбіжності в оцінці рівня невдачі зумовлюють необхідність більш детального аналізу причин, що визначають такий розкид результатів. Доведено, що маркетингові та консалтингові агенції безпідставно і свідомо завищують відсотки комерційних невдач продуктів з метою залучення потенційних клієнтів для переконання їх у тому, що створені продукти не знайдуть свого місця на ринку, витрати на розробку та комерціалізацію продуктів не покриються доходами від їх продажу, а зарадити цьому можна замовивши відповідні послуги чи консультації. З’ясовано, що завищені відсотки рівня невдач продуктів на ринку також пояснюються недосконалістю методичної бази з її обліку, оскільки до оцінки також включають і кількість відсіяних на етапах інноваційного циклу невдалих ідей, концепцій та прототипів нових та інноваційних продуктів. Розглянуто результати проведених досліджень з визначення рівня невдачі, які не підтверджують ринковий міф про високе її значення, а наводять середній результат невдачі у 40%, який тримається на цій позначці протягом останніх 50-60 років. Установлено, що багаторічні наукові дослідження, поява професійних асоціацій, присвячених новим продуктам, запровадження різних навчальних тренінгів, курсів, видання кількох наукових журналів, присвячених розробці нових продуктів, – недостатньо або зовсім не вплинули на зниження відсотка комерційних невдач.uk_UA
dc.description.abstractA significant progress has been made in recent decades in developing new and refining existing methods to research consumer needs and inquiries, to understand their behavior. This was expected to reduce the number of failures in the market of new and innovative products. However, the level of product failure remains consistently high and is estimated to vary from 40 to 95%. Such considerable differences in the estimation of failure rate make it necessary to analyze in more detail the reasons that determine such a significant variation in results. Equally important is the analysis of empirical studies that have been performed to assess the actual volume of market failure.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectринковий успіхuk_UA
dc.subjectринкова невдачаuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectемпіричні дослідженняuk_UA
dc.subjectключові фактори успіхуuk_UA
dc.subjectmarket successuk_UA
dc.subjectmarket failureuk_UA
dc.subjectinnovative productsuk_UA
dc.subjectempirical researchuk_UA
dc.subjectkey success factorsuk_UA
dc.titleМасштаби невдач на ринку нових та інноваційних продуктівuk_UA
dc.title.alternativeThe Scope of Failure Rates in the Market of New and Innovative Productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nagornyi.pdf530,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.