Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалюжна, Олена В’ячеславівна-
dc.contributor.authorKalyuzhnaya, Helen-
dc.date.accessioned2020-01-24T13:02:04Z-
dc.date.available2020-01-24T13:02:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій [Електронний ресурс] : конспект лекцій для здобувачів вищої освіти ступеня "Магістр" спеціальності 073 "Менеджмент" денної та заочної форми навчання / уклад. О. В. Калюжна. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2019. – 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectКупівельна поведінкаuk_UA
dc.subjectМаркетинговий процесuk_UA
dc.subjectстимулювання попитуuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectІнноваційний циклuk_UA
dc.subjectНауково-технічна продукціяuk_UA
dc.subjectЕтапи розробки інноваціїuk_UA
dc.subjectЖиттєвий цикл інноваціїuk_UA
dc.titleМаркетинг інноваційuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_innovatsii.pdf613,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.