Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374
Назва: Маркетинг інновацій
Автори: Калюжна, Олена В’ячеславівна
Kalyuzhnaya, Helen
Ключові слова: Купівельна поведінка
Маркетинговий процес
стимулювання попиту
цінова політика
Інноваційний цикл
Науково-технічна продукція
Етапи розробки інновації
Життєвий цикл інновації
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Маркетинг інновацій [Електронний ресурс] : конспект лекцій для здобувачів вищої освіти ступеня "Магістр" спеціальності 073 "Менеджмент" денної та заочної форми навчання / уклад. О. В. Калюжна. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2019. – 62 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374
Розташовується у зібраннях:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_innovatsii.pdf613,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.