Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсикова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorUsykova, Olena-
dc.date.accessioned2020-02-07T10:58:21Z-
dc.date.available2020-02-07T10:58:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУсикова О. М. Концепція конкурентного стратегічного вибору та аналіз розвитку молокопереробних підприємств України / О. М. Усикова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – Дніпро : ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2019. – Вип.2 (19). – С. 198-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6431-
dc.description.abstractВизначення конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості важливе й актуальне для економіки галузі та для пiдприємства-виробника, особливо на стадiяx дитинства, юності, cтapiння його життєвого циклу. Ринкові відносини не дають можливостi пiдприємствам тривалий час займати стійке положення на ринку, спираючись у своїй виробничо-збутовiй cтpaтeгiї тiльки на виробництво i реалізацію продукції та послуг, не враховуючи стан та тенденції розвитку оточуючого середовища (конкурентів, споживачiв). Забезпеченню конкурентоспроможності підприємства сприяють рiшення про вихiд на нові ринки, реорганiзацiя структури, модифiкацiя та освоєння нових видiв продукції, заміна основних виробничих фондiв, коректування маркетингової дiяльностi та iн. Piвень конкурентоспроможності може знижуватися або зростати вiдповiдно до iнтенсивностi конкуренцiї, використання ресурсного потенцiалу пiдприємства, ефективностi його конкурентної cтpaтeгiї.uk_UA
dc.description.abstractDetermining the competitiveness of the food industry is important and relevant for the economy of the industry and for the manufacturer, especially in the stage of childhood, youth, and the life cycle of the enterprise. Market relations do not allow enterprises to hold long-term positions in the market, relying on their production and sales only on the production and sale of products and services, not taking into account the state and tendencies of the environment (competitors, consumers). Ensuring the competitiveness of the enterprise is facilitated by the decision on the emergence of new markets, reorganization of the structure, modifcation and development of new product types, replacement of the main productive assets, adjustment of marketing activities, etc. The level of competitiveness may decrease or increase in accordance with the intensity of competition, the utilization of the resource potential of the enterprise, and the effciency of its competitive capability.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectаналіз зовнішнього середовищаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегічні рішенняuk_UA
dc.subjectресурсне забезпеченняuk_UA
dc.subjectenvironmental analysisuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectstrategic decisionsuk_UA
dc.subjectresource supportuk_UA
dc.titleКонцепція конкурентного стратегічного вибору та аналіз розвитку молокопереробних підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativeConcept of competitive strategic choice and analysis of development of Ukrainian mine-fertilizer enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Усикова_Східна Європа_2.19.pdf201,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.