Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6431
Title: Концепція конкурентного стратегічного вибору та аналіз розвитку молокопереробних підприємств України
Other Titles: Concept of competitive strategic choice and analysis of development of Ukrainian mine-fertilizer enterprises
Authors: Усикова, Олена Миколаївна
Usykova, Olena
Keywords: аналіз зовнішнього середовища
конкурентоспроможність
конкурентна стратегія
стратегічний аналіз
стратегія маркетингу
стратегічні рішення
ресурсне забезпечення
environmental analysis
competitiveness
competitive strategy
strategic analysis
marketing strategy
strategic decisions
resource support
Issue Date: 2019
Citation: Усикова О. М. Концепція конкурентного стратегічного вибору та аналіз розвитку молокопереробних підприємств України / О. М. Усикова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – Дніпро : ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2019. – Вип.2 (19). – С. 198-204.
Abstract: Визначення конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості важливе й актуальне для економіки галузі та для пiдприємства-виробника, особливо на стадiяx дитинства, юності, cтapiння його життєвого циклу. Ринкові відносини не дають можливостi пiдприємствам тривалий час займати стійке положення на ринку, спираючись у своїй виробничо-збутовiй cтpaтeгiї тiльки на виробництво i реалізацію продукції та послуг, не враховуючи стан та тенденції розвитку оточуючого середовища (конкурентів, споживачiв). Забезпеченню конкурентоспроможності підприємства сприяють рiшення про вихiд на нові ринки, реорганiзацiя структури, модифiкацiя та освоєння нових видiв продукції, заміна основних виробничих фондiв, коректування маркетингової дiяльностi та iн. Piвень конкурентоспроможності може знижуватися або зростати вiдповiдно до iнтенсивностi конкуренцiї, використання ресурсного потенцiалу пiдприємства, ефективностi його конкурентної cтpaтeгiї.
Determining the competitiveness of the food industry is important and relevant for the economy of the industry and for the manufacturer, especially in the stage of childhood, youth, and the life cycle of the enterprise. Market relations do not allow enterprises to hold long-term positions in the market, relying on their production and sales only on the production and sale of products and services, not taking into account the state and tendencies of the environment (competitors, consumers). Ensuring the competitiveness of the enterprise is facilitated by the decision on the emergence of new markets, reorganization of the structure, modifcation and development of new product types, replacement of the main productive assets, adjustment of marketing activities, etc. The level of competitiveness may decrease or increase in accordance with the intensity of competition, the utilization of the resource potential of the enterprise, and the effciency of its competitive capability.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6431
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Усикова_Східна Європа_2.19.pdf201,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.