Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6471
Назва: Three Ways to Use ASMR-Technologies in Modern Advertising and Marketing
Інші назви: Три шляхи застосування АСМР-технологій у сучасній рекламі та маркетингу
Автори: Antonova, Olga
Антонова, О. В.
Ключові слова: autonomous sensory meridian response
ASMR
video advertising
online advertising
video content
psychophysiological responses
suggestiveness
автономна сенсорна меридіональна реакція;
відеореклама
інтернет-реклама
відео контент
психофізіологічні реакції
сугестивність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Antonova O. Three Ways to Use ASMR-Technologies in Modern Advertising and Marketing / O. Antonova // Modern Economics. - 2019. - № 17. - С. 6-10. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-01.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the peculiarities of autonomous sensory meridional response technologies application in marketing and advertising communication. In the context of the modern information oversaturation of a person, it is a promising technology of advertising due to its anti-stress orientation and indirect influence on the subconscious of recipients, which helps to create a favourable perception of an advertised product by the audience.
Статтю присвячено особливостям застосування у рекламній комунікації та маркетингу технологій автономної сенсорної меридіональної реакції. Метою роботи є розгляд трьох способів застосування АСМР-технології у світовій та, зокрема, українській рекламі й маркетингу. Предметом дослідження є специфіка застосування різновидів АСМР-технології у рекламних відеороликах та рекламний потенціал АСМР-відео. Об’єктом дослідження стали відеоматеріали закордонних та вітчизняних АСМР-блогерів на каналі Youtube та рекламні ролики із використанням цієї технології. Наукова новизна дослідження зумовлена тим, що використання АСМР-впливу у галузі реклами та маркетингу ще не були ґрунтовно досліджені. У ході дослідження проаналізовано можливості та шляхи застосування технологій АСМР у сфері реклами та маркетингу, зокрема створення як рекламних відео з окремими АСМР-тригерами, так і повноцінних АСМР-відеороликів та перспектив співпраці рекламодавців з АСМР-тистами. Було здійснено розгляд особливостей використання АСМР у вітчизняному медійному та інтернет-просторі в контексті світових тенденцій. У ході дослідження було виокремлено три способи використання цієї техніки з рекламною метою: розміщення реклами на популярних каналах АСМР-тистів, співпраця з відеоблогерами з метою створення нативної реклами та свого роду продакт плейсменту в їхніх влогах, створення комерційної реклами, насиченої АСМР-тригерами. В Україні застосування технології автономної сенсорної меридіональної реакції у відеоконтенті набули популярності у мережах Youtube та Instagram (про що свідчить значна кількість переглядів контенту та фоловерів), однак ще не стали інструментом впливу у вітчизняній комерційній відеорекламі, на відміну від світового рекламного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6471
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
antonova.pdf421,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.