Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/665
Title: | Вивчення німецької мови в аграрному ВНЗ в контексті інтеграції в європейський освітній простір. Изучение немецкого языка в аграрном вузе в контексте интеграции в европейское образовательное пространство. German learning in agricultural universities in the context of integration into the European educational space. |
Authors: | Хапрова, Оксана Борисівна Хапрова, Оксана Борисовна Khaprova, Oksana |
Keywords: | Рекомендацій Ради Європи підвищення стандарту комунікації комунікативні методики сучасні навчальні комплекси Рекомендаций Совета Европы повышение стандарта коммуникации коммуникативные методики современные учебные комплексы Recommendations of the Council of Europe enhancing communication communication techniques modern educational facilities |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Хапрова О. Б. Вивчення німецької мови в аграрному ВНЗ в контексті інтеграції в європейський освітній простір / О. Б. Хапрова // Використання іноземних навчально-методичних матеріалів для України у контексті формування загальноєвропейського простору : матеріали наук.–практ. семінару, 25 січня 2013 р. / Мик. націон. аграр. ун–т. – Миколаїв : МНАУ, 2013. – 91 с. |
Abstract: | Тези присвячені пошуку шляхів підвищення ефективності вивчення іноземних мов в немовних ВНЗ, що викликало зміни в характері навчання мовам. Відбувся перехід від попередньої орієнтації на засвоєння граматичних структур до комунікативної, яка спрямована на оволодіння навичками живого мовлення. Тезисы посвящены поиску путей повышения эффективности изучения иностранных языков в неязыковых вузах, что вызвало изменения в характере обучения языкам. Произошел переход от традиционной ориентации на усвоение грамматических структур к коммуникативной, которая направлена на овладение навыками живой речи. These theses deal with the ways to improve the efficiency of learning foreign languages in non-language universities, that caused changes in the nature of language teaching. There was a shift from the previous focus on mastering grammar to communication that is directed to master the skills of active speaking. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/665 |
Appears in Collections: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття 4.doc | 33 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.