Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/673
Title: | Використання навчального відео у процесі теоретичної підготовки студентів спеціальностей «Менеджмент». Использование учебного видео в процессе теоретической подготовки студентов специальностей «Менеджмент». Use of educatory videos in theoretical training of students majoring in Management. |
Authors: | Кірей, Катерина Олександрівна Кирей, Екатерина Александровна Kirey, Ekaterina |
Keywords: | професійні знання майбутні менеджери активні методи навчання навчальний відео комп'ютерні мережі і телекомунікації Інтернет профессиональные знания будущие менеджеры активные методы обучения учебное видео компьютерные сети и телекоммуникации Интернет professional knowledge future managers active educational methods educational videos computer networks and telecommunications Internet |
Issue Date: | 2011 |
Citation: | Кірей К. О. Використання навчального відео у процесі теоретичної підготовки студентів спеціальностей «Менеджмент» / К. О. Кірей // Вісник Черкаського університету. ―2011. ― Ч. 2, Вип. 199. ― С. 108―113. – (Педагогічні науки). |
Abstract: | Нині навчальний процес вже не представляється без використання аудіовізуальних засобів навчання. Дослідження їхнього застосування в навчальних закладах доводять, що найбільш ефективне сприйняття інформації забезпечує оптимальне поєднання вербальної та візуальної форм подачі навчальної інформації. Що, зокрема, реалізується у навчальному відео. Проте така форма подачі інформації має ряд слабких сторін, зокрема – це низький рівень інтерактивності. Так аналіз літератури з проблеми дослідження підготовки фахівців вказує на те, що до цього часу недостатньо висвітлені питання з використання навчального відео у контексті активних методів навчання майбутніх менеджерів у процесі проведення лекцій з нормативних дисциплін циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки. Метою статті є виклад на прикладі дисципліни «Комп’ютерні мережі та телекомунікації» методичних прийомів, що дозволяють подолати зазначений недолік. В настоящее время учебный процесс уже не представляется без использования аудиовизуальных средств обучения. Исследования их использования в учебном процессе доказывают, что наиболее эффективное восприятие информации обеспечивает оптимальное сочетание вербальной и визуальной форм подачи информации, что, в частности, реализуется в учебном видео. Однако такая форма подачи информации имеет ряд слабых сторон, в частности – это низкий уровень интерактивности. Так анализ литературы по проблеме исследования подготовки специалистов указывает на недостаточное освещение вопросов использования учебного видео в контексте активных методов обучения будущих менеджеров в процессе проведения лекций по нормативным дисциплинам цикла естественнонаучной и общеэкономической подготовки. Целью статьи является изложение на примере дисциплины «Компьютерные сети и телекоммуникации» методических приемов, которые позволяют преодолеть указанный недостаток. Today, studying process is no longer imaginable without use of audiovisual educational means. The research of their use at educational institutions has proven that optimal combination of verbal and visual forms of representation of educational information guarantees its most effective consumption. In particular that is implemented in educational videos. At that, this form of representation of information has several weaker sides; particularly it has a low level of instructiveness. For instance, literature review on the issues of researching professional preparation indicates insufficient coverage of matters of use of educational videos it the context of active methods of education of future managers in the process of lecturing in normative disciplines belonging to natural sciences and general economics education curricula. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/673 |
Appears in Collections: | Статті (Обліково-фінансовий факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2012-kirey-mpvzm.pdf | 165,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.