Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7184
Title: | Мотиваційна спрямованость у виборі закладу вищої освіти |
Authors: | Лесік, Ірина Миколаївна Лесик, Ирина Николаевна Lesik, Iryna Пурдик, В. А. Purdyk, V. |
Keywords: | мотивація освіта абітурієнт рекрутинг motivation education entrant recruiting |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Лесік І. М. Мотиваційна спрямованость у виборі закладу вищої освіти / І. М. Лесік, В. А. Пурдик, В. В. Синельников // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції., 20-21 листопада 2019 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2019. – C. 218-222. |
Abstract: | Досліджено питання сутності мотивації та її вплив на вибір закладу вищої освіти. Узагальнено характерні особливості мотиваційної спрямованості. Визначено основні пріоритети про виборі місця навчання. Окреслено ризики та перспективи для закладів вищої освіти в Україні. The concept of motivation and its impact on the choice of a higher education institution was explored. The characteristic features of motivational orientation are generalized. The basic priorities in a choice of a place of training are defined. The risks and prospects for higher education institutions in Ukraine are outlined. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7184 |
Appears in Collections: | Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2019 Статті (Обліково-фінансовий факультет) Статті (Факультет менеджменту) Статті студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk_tez_20-21_11_19-56.pdf | 318,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.