Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7222
Title: Роль маркетингу в молочній промисловості
Authors: Коваленко, Ганна В’ячеславівна, науковий керівник
Коваленко, Анна Вячеславовна, научный руководитель
Kovalenko, Hanna, scientific director
Андрєєва, Діана Миколаївна
Andrieieva, D.
Рябова, Діана Миколаївна
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Андрєєва Д. М. Роль маркетингу в молочній промисловості / Д. М. Андрєєва // Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : тези доповідей VІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-22 травня 2020 р. / за ред. І.О. Мельник [та ін.]. – Миколаїв : МНАУ, 2020. – С. 99-101.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7222
Appears in Collections:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2020
Статті (Факультет менеджменту)
Статті аспірантів МНАУ
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_tez_20-22_05_20-24.pdf337,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.