Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртюхова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorArtyuhova, Elena-
dc.contributor.authorГанніченко, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorHannichenko, Tetyana-
dc.contributor.authorІгнатенко, Жанна Валеріївна-
dc.contributor.authorIgnatenko, Zhanna-
dc.date.accessioned2020-06-17T07:18:04Z-
dc.date.available2020-06-17T07:18:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАртюхова О. В., Ганніченко Т. А., Ігнатенко Ж. В. Використання дидактичних ігор на заняттях з іноземних мов у процесі економічної освіти. Modern Economics. 2020. № 20(2020). С. 14-19. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-02.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7441-
dc.description.abstractThe process of economic education reforming is aimed at the implementation of interactive methods learning, tools, and training methods for future professionals, in particular in the process of their foreign language training. It is an important component of both the general competence of the future specialist and the professional since the economic terminological apparatus is predominantly of English origin. Due to the need to study methods of teaching foreign languages (English) to modernize the economic education system, it is necessary to identify and expand the positive experience of applying effective teaching methods in higher education, in particular through didactic games. The relevance of the research topic is explained by the need to intensify the educational process, develop active teaching methods for professionally oriented communication in a foreign language and solve educational problems in the learning process, due to high requirements for the level of knowledge of a foreign language as a means of business communication in economic education. The purpose of the article is to consider didactic games, their varieties, possibilities of use, and effectiveness in learning English in the process of economic education. Results. The authors are convinced that in the process of preparing students, more attention should be paid to their needs, boldly changing traditional approaches, being able to adjust strategic education vectors to meet the requirements of the modern world. Modern scientific-pedagogical workers should inspire students to study, develop, and effectively apply the entrepreneurial abilities which are acquired in universities. Professors should formulate such learning tasks that are characterized by the real application. Conclusion. Business games are an active and effective method of teaching professionally-oriented communication in a foreign language and a means of intensifying the educational process, which can successfully overcome the psychological and linguocultural barriers in situations of business communication in a foreign language and help to shape the professional communicative competence of future economistsuk_UA
dc.description.abstractПроцес реформування економічної освіти спрямований на впровадження інтерактивних методів, засобів та прийомів навчання майбутніх фахівців, зокрема у процесі їх іншомовної підготовки. Вона є важливою складовою як загальної компетентності майбутнього фахівця, так і професійної, оскільки економічний термінологічний апарат є переважно англомовного походження. Через необхідність вивчення методів викладання іноземних мов (англійської) з метою модернізації системи економічної освіти є необхідність виявлення та поширення позитивного досвіду застосування ефективних методів викладання у вищому навчальному закладі, зокрема дидактичних ігор. Актуальність теми дослідження пояснюється необхідністю інтенсифікації навчального процесу, розробки активних методів навчання професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою і вирішення виховних завдань в процесі навчання, зумовленої високими вимогами, що пред'являються до рівня володіння іноземною мовою як засобом ділового спілкування фахівців економічного профілю. Метою статті є розгляд дидактичних ігор, їх різновидів, можливостей використання й ефективності під час вивчення англійської мови в процесі економічної освіти. Автори переконані, що у процесі підготовки здобувачів вищої освіти економічного профілю більшу увагу необхідно звертати на їх потреби, сміливо змінювати традиційні підходи, вміти коректувати стратегічні вектори освіти з урахуванням вимог сучасного світу. Сучасні науково-педагогічні працівники повинні надихати здобувачів вищої економічної освіти навчатися, розвивати і ефективно застосовувати підприємницькі здібності, набуті у вищому навчальному закладі. Викладачі повинні формувати такі навчальні завдання, що характеризуються реальним застосуванням. Ділові ігри є активним і ефективним методом навчання професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою і засобом інтенсифікації навчального процесу, що дозволяє успішно подолати психологічний і лінгвокультурний бар'єри в ситуаціях ділового спілкування іноземною мовою і сприяє формуванню професійної комунікативної компетентності майбутніх економістів-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecteconomic educationuk_UA
dc.subjectbusiness communicationuk_UA
dc.subjectforeign language professional competenceuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectdidactic gameuk_UA
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectbusiness communicationuk_UA
dc.subjectіншомовна професійна компетентністьuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.titleВикористання дидактичних ігор на заняттях з іноземних мов у процесі економічної освіти.uk_UA
dc.title.alternativeUse of Didactic Games at Foreign Language Classes in the Process of Economic Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 20.
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artyukhova.pdf437,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.