Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7499
Назва: Стан розвитку маркетингу в Україні
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Стамат, Виктория Михайловна, научный руководитель
Stamat, Viktoriia, scientific director
Ліляк, В. С.
Liliak, V.
Ткаченко, А. О.
Tkachenko, A.
Ключові слова: маркетинг
тенденції
маркетолог
споживачі
Інтернет-маркетинг
діджітал-маркетинг
marketing
trends
marketer
consumers
Internet-marketing
digital-marketing
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Ліляк В. С. Стан розвитку маркетингу в Україні / В. С. Ліляк, А. О. Ткаченко // Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукр. студ. інтер.-конф., 3-4 жовтня 2019 р., Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2019. - С. 118-121.
Короткий огляд (реферат): Досліджено зміни та розвиток маркетингу з 2013 по 2019 роки. Виділено тенденції та нові види діяльності у маркетингу.
The changes and development of marketing from 2013 to 2019 years are investigated. Trends and new marketing activities are pointed out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7499
Розташовується у зібраннях:Молодь, наука, бізнес - 2019
Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_tez_3-4_10_19_34.pdf332,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.