Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7544
Title: | Впровадження інноваційних методів і прийомів навчання в іншомовну підготовку фахівців економічного профілю |
Authors: | Матвєєва, Катерина Сергіївна Матвеева, Екатерина Сергеевна Matveyeva, Kateryna |
Keywords: | інноваційні методи навчання інноваційні прийоми навчання іншомовна професійно-орієнтована комунікація міжнародна професійна діяльність |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Матвєєва К. С. Впровадження інноваційних методів і прийомів навчання в іншомовну підготовку фахівців економічного профілю / К. С. Матвєєва // Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, 16 квітня 2020 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2020. – С. 31-35. |
Abstract: | У статті встановлено потребу впровадження інноваційних методів і прийомів навчання в іншомовну підготовку фахівців економічного профілю. Окреслено мету їх впровадження та визначено комплекс інноваційних методів та прийомів, що забезпечать позитивні зміни у системі професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю засобами іноземної мови. Описано застосування таких методів і прийомів як метод проблемного навчання, метод проектів, дискусії, рольові ігри, моделювання ситуацій професійної діяльності, тренінги. Поетапно розглянуто особливості їх впровадження у навчальний процес, а також визначено доцільність їх застосування. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7544 |
Appears in Collections: | Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2020 Статті (Факультет культури і виховання) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pr_zb_2020-07.pdf | 620,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.