Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7580
Назва: Формування механізмів стратегії виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок
Інші назви: Формирование механизмов стратегии выхода предприятий аграрного сектора на внешний рынок
Formation mechanisms strategy exit enterprises of agricultural sector to foreign market
Автори: Тимофієва, Ганна Степанівна
Тимофеева, Анна Степановна
Tymofieva, Hanna
Ключові слова: підприємства аграрного сектору
стратегія
зовнішній ринок
цілі виходу підприємств на зовнішній ринок
економічна політика України
предприятия аграрного сектора
стратегия
внешний рынок
цели выхода предприятий на внешний рынок
экономическая политика Украины
enterprises of agricultural sector
strategy
foreign market
aims exit businesses to foreign markets
economic policy Ukraine
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Тимофієва Г. С. Формування механізмів стратегії виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок / Г. С. Тимофієва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - Вип. 14. - С.86–89.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних механізмів стратегії виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок. Досліджено мотиви виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок. Оцінено політичні та макроекономічні фактори, які сприяють цьому та ті, які навпаки знижують можливості виходу вітчизняних підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок.
Статья посвящена исследованию основных механизмов стратегии выхода предприятий аграрного сектора на внешний рынок. Исследованы мотивы выхода предприятий аграрного сектора на внешний рынок. Оценено политические и макроэкономические факторы, способствующие этом и те, которые наоборот снижают возможности выхода отечественных предприятий аграрного сектора на внешний рынок.
The article investigates the basic mechanisms of exit strategies of enterprises of the agricultural sector to foreign markets. Investigated the motives of the output of enterprises of the agricultural sector to foreign markets. Evaluated political and macro-economic factors that contribute to this, and those that are contrary reduce the possibility of entering the domestic enterprises of the agricultural sector to foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7580
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
104.pdf334,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.