Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7580
Title: Формування механізмів стратегії виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок
Other Titles: Формирование механизмов стратегии выхода предприятий аграрного сектора на внешний рынок
Formation mechanisms strategy exit enterprises of agricultural sector to foreign market
Authors: Тимофієва, Ганна Степанівна
Тимофеева, Анна Степановна
Tymofieva, Hanna
Keywords: підприємства аграрного сектору
стратегія
зовнішній ринок
цілі виходу підприємств на зовнішній ринок
економічна політика України
предприятия аграрного сектора
стратегия
внешний рынок
цели выхода предприятий на внешний рынок
экономическая политика Украины
enterprises of agricultural sector
strategy
foreign market
aims exit businesses to foreign markets
economic policy Ukraine
Issue Date: 2015
Citation: Тимофієва Г. С. Формування механізмів стратегії виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок / Г. С. Тимофієва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - Вип. 14. - С.86–89.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню основних механізмів стратегії виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок. Досліджено мотиви виходу підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок. Оцінено політичні та макроекономічні фактори, які сприяють цьому та ті, які навпаки знижують можливості виходу вітчизняних підприємств аграрного сектору на зовнішній ринок.
Статья посвящена исследованию основных механизмов стратегии выхода предприятий аграрного сектора на внешний рынок. Исследованы мотивы выхода предприятий аграрного сектора на внешний рынок. Оценено политические и макроэкономические факторы, способствующие этом и те, которые наоборот снижают возможности выхода отечественных предприятий аграрного сектора на внешний рынок.
The article investigates the basic mechanisms of exit strategies of enterprises of the agricultural sector to foreign markets. Investigated the motives of the output of enterprises of the agricultural sector to foreign markets. Evaluated political and macro-economic factors that contribute to this, and those that are contrary reduce the possibility of entering the domestic enterprises of the agricultural sector to foreign markets.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7580
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
104.pdf334,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.