Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛункіна, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorLunkina, Tetyana-
dc.contributor.authorБурковська, Алла Валентинівна-
dc.contributor.authorBurkovska, Alla-
dc.contributor.authorБурковська, Анна Іванівна-
dc.contributor.authorBurkovskaia, Anna-
dc.date.accessioned2020-08-27T11:54:28Z-
dc.date.available2020-08-27T11:54:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛункіна Т. І., Бурковська А. В., Бурковська А. І. Особливості формування соціально відповідальної поведінки споживача органічної продукції аграрного сектора України // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2020. Вип. 1 (105). С. 11-18. DOI: 10.31521/2313-092X/2020-1(105)-2.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7797-
dc.description.abstractThe article investigates features of socially responsible behavior in the consumer of organic produce. The authors reveal that the domestic consumer of agrarian products inclines towards the need for local social responsibility among its producers. The main factor influencing the formation of consumer demand for organic produce is the context of external and internal markets. On the basis of questionnaires, the directions of local social responsibility of agrarian business in Ukraine were established, among them: "Responsibility to employees", "Responsibility to consumers", "Responsibility to partners (investors)", "Responsibility to state authorities" and "Responsibility to competitors." A SWOT analysis was conducted on the socio-responsible behavior of the Ukrainian consumer of organic products, and strengths and weaknesses, threats and opportunities for the development of organic produce in the agrarian sector were identified. The authors prove that the formation of socially responsible behavior of consumers in Ukraine today is influenced not by the main aspects of the quality and safety of consumption of organic agricultural products, but by the price policy of food products.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості соціально відповідальної поведінки споживача органічної продукції аграрного сектора. З’ясовано, що позиція вітчизняного споживача аграрної продукції більшою мірою схиляється у бік необхідності локальної соціальної відповідальності у її виробників. Визначено основні фактори впливу на формування попиту споживачів органічної продукції аграрного сектора у розрізі зовнішніх та внутрішніх. На основі анкетних опитувань встановлено напрями локальної соціальної відповідальності аграрного бізнесу в Україні, серед яких: «Відповідальність перед працівниками», «Відповідальність перед споживачами», «Відповідальність перед партнерами (інвесторами)», «Відповідальність перед державними органами влади» та «Відповідальність перед конкурентами». Наведено модель поведінки, розуміння ролі громадськості щодо екологічних проблем довкілля в Україні. Проведено SWOT- аналіз соціально відповідальної поведінки українського споживача органічної продукції аграрного сектора економіки й встановлено сильні й слабкі її сторони, загрози та можливості розвитку органічної продукції аграрного сектора економіки. Доведено, що на формування соціально відповідальної поведінки споживача в Україні сьогодні впливають не основні аспекти якості та безпеки споживання сільськогосподарської продукції (органічної), а цінова політика продуктів харчування.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectlocal social responsibilityuk_UA
dc.subjectorganic productionuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectлокальна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectорганічне виробництвоuk_UA
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальна поведінкаuk_UA
dc.subjectagrarian sectoruk_UA
dc.subjectsocially responsible behavioruk_UA
dc.titleОсобливості формування соціально відповідальної поведінки споживача органічної продукції аграрного сектора Україниuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of forming socio-responsible behavior in the consumer of organic production of the agricultural sector in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2020. - Вип. 1 (105)
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n105v1r2020lunkina.pdf888,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
А. с. № 102405.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.