Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7797
Title: Особливості формування соціально відповідальної поведінки споживача органічної продукції аграрного сектора України
Other Titles: Features of forming socio-responsible behavior in the consumer of organic production of the agricultural sector in Ukraine
Authors: Лункіна, Тетяна Іванівна
Lunkina, Tetyana
Бурковська, Алла Валентинівна
Burkovska, Alla
Бурковська, Анна Іванівна
Burkovskaia, Anna
Keywords: social responsibility
local social responsibility
organic production
consumer
соціальна відповідальність
локальна соціальна відповідальність
органічне виробництво
органічна продукція
споживач
аграрний сектор
соціально відповідальна поведінка
agrarian sector
socially responsible behavior
Issue Date: 2020
Citation: Лункіна Т. І., Бурковська А. В., Бурковська А. І. Особливості формування соціально відповідальної поведінки споживача органічної продукції аграрного сектора України // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2020. Вип. 1 (105). С. 11-18. DOI: 10.31521/2313-092X/2020-1(105)-2.
Abstract: The article investigates features of socially responsible behavior in the consumer of organic produce. The authors reveal that the domestic consumer of agrarian products inclines towards the need for local social responsibility among its producers. The main factor influencing the formation of consumer demand for organic produce is the context of external and internal markets. On the basis of questionnaires, the directions of local social responsibility of agrarian business in Ukraine were established, among them: "Responsibility to employees", "Responsibility to consumers", "Responsibility to partners (investors)", "Responsibility to state authorities" and "Responsibility to competitors." A SWOT analysis was conducted on the socio-responsible behavior of the Ukrainian consumer of organic products, and strengths and weaknesses, threats and opportunities for the development of organic produce in the agrarian sector were identified. The authors prove that the formation of socially responsible behavior of consumers in Ukraine today is influenced not by the main aspects of the quality and safety of consumption of organic agricultural products, but by the price policy of food products.
У статті досліджено особливості соціально відповідальної поведінки споживача органічної продукції аграрного сектора. З’ясовано, що позиція вітчизняного споживача аграрної продукції більшою мірою схиляється у бік необхідності локальної соціальної відповідальності у її виробників. Визначено основні фактори впливу на формування попиту споживачів органічної продукції аграрного сектора у розрізі зовнішніх та внутрішніх. На основі анкетних опитувань встановлено напрями локальної соціальної відповідальності аграрного бізнесу в Україні, серед яких: «Відповідальність перед працівниками», «Відповідальність перед споживачами», «Відповідальність перед партнерами (інвесторами)», «Відповідальність перед державними органами влади» та «Відповідальність перед конкурентами». Наведено модель поведінки, розуміння ролі громадськості щодо екологічних проблем довкілля в Україні. Проведено SWOT- аналіз соціально відповідальної поведінки українського споживача органічної продукції аграрного сектора економіки й встановлено сильні й слабкі її сторони, загрози та можливості розвитку органічної продукції аграрного сектора економіки. Доведено, що на формування соціально відповідальної поведінки споживача в Україні сьогодні впливають не основні аспекти якості та безпеки споживання сільськогосподарської продукції (органічної), а цінова політика продуктів харчування.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7797
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2020. - Вип. 1 (105)
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n105v1r2020lunkina.pdf888,15 kBAdobe PDFView/Open
А. с. № 102405.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.