Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7806
Назва: Фактори впливу на розкриття інформації про навколишнє середовище в текстильних та швейних компаніях
Інші назви: Factors Affecting Environmental Disclosure In Textile And Garment Companies
Автори: Anggeraini, Ela
Wahyudi, Tertiarto
Yusnaini
Ключові слова: environmental disclosure
media coverage
commissioner board size
the proportion of independent
commissioner board and the educational background of the commissioner board
розкриття інформації про навколишнє середовище
висвітлення в засобах масової інформації
розмір ради комітетів
частка незалежних уповноважених та рівень освіти комісії
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Анггераіні Е., Вах’юді Т., Юснаіні Фактори впливу на розкриття інформації про навколишнє середовище в текстильних та швейних компаніях. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 13-18. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-02.
Короткий огляд (реферат): Environmental problems are now important concerns for the investors and government. In the case of textile and garment companies, many have not fully paid attention to the surrounding environment. This research was conducted to analyze the effect of media coverage and the board of commissioners on environmental disclosure in 14 textile and garment companies listed on the Indonesia Stock Exchange (IDX) in 2015-2018. The study acquired data through library study methods and documentation. The data were analyzed using panel data regression, and the documentation was examined by the eviews program. The results of the study were expected to be a reference material for further research that related to environmental disclosure. Purpose. The purpose of the article is to analyze the influence of media and the board of commissioners' coverage on environmental disclosure in textile and garment companies listed on the Indonesia Stock Exchange (BEI) in 2015-2018. Result. The results of the study stated that (1) the media coverage influenced the environmental disclosure, (2) the size of the board of commissioners provided an influence on the environmental disclosure, (3) the educational background of the board of commissioners influenced the environmental disclosure and (4) the proportion of independent commissioners gave no effect on the environmental disclosure. Conclusion. The results of this study indicate that the average value of environmental disclosure of textile and garment companies in Indonesia is still very low (19%). Companies must disclose environmental disclosure information to minimize information asymmetry in the annual report. Furthermore, an improvement in media coverage and both the size and the educational background of the board of commissioners will increase the environmental disclosure. On the other hand, no significant influence occurs from the proportion of board commissioners to the growth of environmental disclosure.
Екологічні проблеми на сьогодні є важливими для інвесторів та уряду. Більшість текстильних та швейних компаній недостатньо звертають увагу на навколишнє середовище. Це дослідження було проведено з метою аналізу впливу висвітлення в ЗМІ та ради комітетів на розкриття інформації про навколишнє середовище у 14 текстильних та швейних компаніях, що котирувалися на Індонезійській фондовій біржі (IDX) у 2015-2018 роках. Дані для дослідження були отримані завдяки бібліотечним методам та документації та проаналізовано за допомогою регресії даних панелі задач, а документацію вивчено за допомогою Eviews program. Очікувалось, що результати дослідження стануть довідковим матеріалом для подальших досліджень, пов’язаних із розкриттям інформації про навколишнє середовище. Метою статті є аналіз впливу засобів масової інформації та висвітлення ради комітетів на розкриття інформації про навколишнє середовище в текстильних та швейних компаніях, що котирувалися на Індонезійській фондовій біржі у 2015-2018 роках. Результати дослідження свідчать, що: висвітлення засобів масової інформації вплинуло на розкриття інформації про навколишнє середовище; розмір ради комітетів мав вплив на розкриття інформації про навколишнє середовище; освіта уповноважених ради комітетів вплинула на розкриття інформації про навколишнє середовище та частка незалежних уповноважених не вплинула на розкриття зазначеної інформації. Результати дослідження дають змогу зробити висновок, що середня цінність розкриття інформації про навколишнє середовище текстильними та швейними компаніями в Індонезії все ще є дуже низькою (19 відсотків). Компанії повинні розкривати відповідну інформацію про навколишнє середовище, щоб мінімізувати несиметричність інформації у річному звіті. Крім того, поліпшення рівня висвітлення у ЗМІ, а також чисельності та рівня освіти ради уповноважених комітетів підвищить повноту розкриття інформації про навколишнє середовище. З іншого боку, відсутній суттєвий вплив частки незалежних уповноважених правління на зростання рівня повноти розкриття такої інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7806
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 21.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anggeraini.pdf476,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.