Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилик, А. В.-
dc.contributor.authorВонберг, Т. В.-
dc.contributor.authorДорош, М. О.-
dc.contributor.authorVasylyk, Alla-
dc.contributor.authorVonberg, Tetyana-
dc.contributor.authorDorosh, Mariia-
dc.date.accessioned2020-09-02T12:21:01Z-
dc.date.available2020-09-02T12:21:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВасилик А. В., Вонберг Т. В., Дорош М. О. Фактори та заходи забезпечення задоволеності працею в сучасних умовах. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 30-36. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-05.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7838-
dc.description.abstractПроведено аналіз останніх публікацій з проблематики задоволеності працею, у результаті якого встановлено міждисциплінарність наукових досліджень задоволеності працею. Обґрунтовано роль задоволеності працею як базового елементу у системі формування високої культури залученості персоналу і підтримання бренду роботодавця. Визначено задоволеність працею як внутрішній стан працівника, який характеризує його загальну позитивну оцінку трудової діяльності в організації, а також позитивне ставлення до часткових її елементів – змісту та умов праці, організаційного забезпечення, мотиваційних факторів, соціального середовища, психологічних аспектів ділових та особистих взаємин у колективі тощо. Серед методів та процедур дослідження задоволеності працею найкращим визначено метод опитування, який дозволяє отримати відповіді особисто від працівників, а також розробити дієві рекомендації щодо покращення стану задоволеності працею. Систематизовано чинники задоволеності працею персоналу і обґрунтовано, що їх діагностика і контроль є важливою передумовою для прийняття управлінських рішень щодо забезпечення задоволеності працею. Охарактеризовано основні заходи підвищення задоволеності працею персоналу. З метою дослідження задоволеності працею було проведено соціологічне опитування, яке дало можливість виявити розуміння працівниками значення задоволеності праці для забезпечення продуктивності та результативності, поширені методи оцінювання рівня задоволеності, заходи, які проводяться в компаніях для підвищення задоволеності працею, фактори впливу на задоволеність та незадоволеність працею персоналу.uk_UA
dc.description.abstractModern companies rebuild and improve their business and management processes, develop corporate cultures and loyalty programs to maximize the potential of their key employees, support a positive employer brand to attract and retain staff. In a system of development of the high employee engagement culture and maintaining the employer brand, the basic element is job satisfaction, on which other higher components - loyalty, commitment and dedication - are based. The article substantiates the role of job satisfaction as a basic element in the system of forming a high culture of staff involvement and maintaining the employer brand. Purpose. The main purpose of the study is to analyze the factors that influence job satisfaction and to develop a project of activities to increase employee satisfaction. Results. The job satisfaction is defined as the internal state of the employee, which characterizes his / her overall positive assessment of his / her work activity in the organization, as well as the positive attitude towards its partial elements - content and working conditions, organizational support, motivational factors, social environment, psychological aspects of business and personal relationships in collective, etc. The factors of staff satisfaction are systematized, and it is substantiated that the diagnosis of the factors that determine the employee's attitude to their work is an important precondition for making managerial decisions to enhance job satisfaction. The main practices and activities for increasing employee satisfaction are described. In order to investigate employee`s job satisfaction, a sociological survey was conducted to identify employees' understanding of the importance of job satisfaction for performance and productivity, common methods for assessing job satisfaction, practices and activities undertaken by companies to increase job satisfaction, factors affecting employee satisfaction and dissatisfaction. Conclusions. The focus on job satisfaction should be included in the goals and indicators of evaluating the success and effectiveness of all personnel management processes - from selection and adaptation to development, motivation, career management, and more.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectзадоволеність працеюuk_UA
dc.subjectзалученістьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectчинники впливу на задоволеністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectjob satisfactionuk_UA
dc.subjectinvolvementuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectfactors influencing satisfactionuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.titleФактори та заходи забезпечення задоволеності працею в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeFactors and Activities of Job Satisfaction Enhancing in Current Contextuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 21.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vasylyk.pdf478,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.