Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебан, Юлія Юріївна-
dc.contributor.authorCheban, Julyja-
dc.contributor.authorБрашавецька, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorBrashavetska, Olena-
dc.date.accessioned2020-09-07T10:46:08Z-
dc.date.available2020-09-07T10:46:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧебан Ю. В., Брашавецька О. В. Облік маркетингових витрат підприємств плодоовочевої галузі // Сучасні підходи до вирощування, переробки і зберігання плодоовочевої продукції : матеріали міжнародної наук.-практ. конф., 18-20 березня 2020 р. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 201-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7890-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОблік маркетингових витрат підприємств плодоовочевої галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Сучасні підходи до вирощування, переробки і зберігання плодоовочевої продукції-2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
201-203.pdf244,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.